دبیر هیئت والیبال سیستان و بلوچستان گفت :

تیم والیبال شهرداری زاهدان نیاز به حمایت مسئولین دارد

18 آذر 1392 ساعت 1:14

ابوالفضل چپروا پس از برتری امشب تیم شهرداری زاهدان برابر تیم قدرتمند میزان مشهد، گفت: در صورت حمایت بیشتر مسوولان استان حتی توان شکست تیم های قوی تر لیگ برتر را نیز داریم.


ابوالفضل چپروا ضمن تبریک سومین پیروزی تیم والیبال شهرداری زاهدان به ورزش دوستان استان در گفتگو با زاهدانه اظهار داشت: در زمان حاضر بجز نهاد شهرداری زاهدان که خود با مشکلات و تنگناهای مالی مواجه است هیچ سازمان و ارگان دیگری به ما کمک نمی کند از دیگر سو سیستان و بلوچستان فاقد شرکت های اقتصادی قوی و سرمایه دار به عنوان اسپانسر ورزشکاران است.

وی اظهار داشت: البته مدیر عامل منطقه آزاد چابهار نیز آمادگی این سازمان را برای کمک به تیم والیبال شهرداری زاهدان برای حضور قوی تر در لیگ برتر اعلام کرد اما تاکنون در عمل اتفاق خاصی نیفتاده است.

وی با تشکر از حمایت پرشور تماشاگران زاهدانی، اظهار داشت: استقبال ورزش دوستان به گونه ای بود که عده زیادی پشت درهای بسته امکان ورود به سالن را نیافتند و افزون بر سه هزار تماشاگر حاضر تا پایان بازی و بدون وقفه تیم محبوب خود را تشویق کردند و در واقع آنها عامل اصلی برد ما برابر تیم قدرتمند میزان مشهد بودند.

به گزارش زاهدانه تیم والیبال شهرداری زاهدان در ششمین بازی خود در لیگ برتر والیبال با شکست میزان مشهد به سومین پیروزی در این رقابت ها دست یافت.

بازیکنان شهرداری زاهدان با در اختیار داشتن دو بازیکن برزیلی و هدایت حمید موحدی که نخستین حضور خود در لیگ برتر والیبال را تجربه می کند، سه بر یک حریف قدرتمند و با تجربه خود را شکست داد.

تیم شهرداری زاهدان در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای (25 بر 18، 27 بر 25 و 25 بر 20) مهمان خود را شکست داد و فقط در ست سوم 25 بر 19 نتیجه را به میزان مشهد واگذار کرد.

شهرداری زاهدان با کسب این پیروزی 8 امتیازی شد و در جایگاه هشتم جدول 12 تیمی لیگ برتر والیبال قرار گرفت و یک پله صعود داشت.

شهرداری زاهدان در ادامه رقابتهای لیگ برتر والیبال چهارشنبه هفته جاری در بندرعباس مهمان آلومینیوم هرمزگان است و پس از آن یکشنبه هفته آینده در زاهدان میزبان پیکان تهران خواهد بود.

انتهای پیام /


کد مطلب: 28371

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdca6enu.49na015kk4.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir