کمتر از 20 روز آینده؛

بارگاه شهید گمنام شهرک جهاد زاهدان به بهره برداری می رسد

18 تير 1398 ساعت 8:00

مسئول هیئت امنای یادمان شهید گمنام شهرک جهاد زاهدان گفت: بارگاه شهید گمنام این شهرک، در کمتر از 20 روز آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد.


حجت الاسلام مهدی کوچک زایی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: این شهید در سفر سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به سیستان و بلوچستان، تدفین پیکر یک شهید گمنام در محل پارک شهرک جهاد زاهدان به تصویب رسید و بر این اساس در مرداد ماه سال 96 این مصوبه با تدفین پیکر یک شهید گمنام اجرایی شد.

وی ادامه داد: وجود این شهید گمنام در شهرک جهاد علاوه بر افزایش امنیت، استقبال مردم شیعه و سنی، هیئت های مذهبی و مساجد را در پی داشته به نحوی که در حال حاضر برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در جوار مزار این شهید، برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: پس از تدفین پیکر شهید گمنام و نیاز ساخت بارگاه، با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، بهره گیری از توان مردم و خیرین و معتمدین ساخت بارگاه برای مزار این شهید آغاز شد و هم اکنون عملیات ساخت آن با 99درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است.

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفصل(ع) شهرک جهاد، اظهار کرد: تاکنون 70 میلیون تومان برای ساخت بارگاه این شهید گمنام هزینه شده و با 20 میلیون تومان دیگر شاهد بهره برداری کامل از آن در کمتر از 20 روز آینده خواهیم بود.

وی در پایان از خیرین در خواست کرد تا در تکمیل پروژه ساخت بارگاه شهید گمنام شهرک جهاد زاهدان به مثل سنوات قبل مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57298

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcaaunm.49n0o15kk4.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir