در حالی شهروندان از کاستیهای همراه اول گلایه دارند که گاهی اوقات ساختوساز خانهها در وضعیت ارتباطی اثر میگذارد.
به گزارش
زاهدنیوز، قطع پیدرپی خطوط همراه اول و یا اختلال در آنتندهی و اینترنت در حالی یکی از چالشهای اساسی شهروندان در برخی از نقاط استان پهناور سیستان و بلوچستان است که این معضل در کنار ساختمانهای چندطبقه بیشتر نمود پیدا میکند و باعث شده تا مشتركان از كیفیت خدمات ناراضی باشند.
به گفته شماری از شهروندان؛ تماسها یا برقرار نمیشود و یا بعد از چند بار قطعی متصل میشود.
شهروندان ساکن در خیابان دانشگاه زاهدان دراینخصوص گفتهاند: از زمانی که همسایههای مجاور اقدام به ساختوساز خانه خود در چندین طبقه کردهاند این مشکل دوچندان شده حتی هنگامی که در خانه نیاز ضروری به یک تماس دارند آنتندهی مناسب نیست و اینترنت نیز اصلاً جواب نمیدهد.
این افراد با تأکید بر اینکه وضع آنتندهی بهقدری خراب است كه حتی نمیتوان ۲ دقیقه بهراحتی با تلفن صحبت كرد، ادامه دادند: مسئولان مربوطه باید دراینرابطه چارهاندیشی کنند، تاکنون وعدههایی جهت بهبود وضعیت داده شده که تابهحال اقدام عملی صورت نگرفته، و این امر اختلالاتی در کسبوکار و زندگی شهروندان ایجاد کرده است.
شکایت خود را در سامانه ۹۹۹۰ ثبت کنیدفرزاد رامین، مدیر ارتباطات سیار سیستان و بلوچستان دراینخصوص بیان کرد: هم استانیهایی که از اپراتور همراه اول استفاده میکنند باید شکایت خود را در سامانه ۹۹۹۰ ثبت کنند تا کد دستی برای آنها ایجاد، و ارتباط دوطرفهای شکل گیرد تا رضایت آنها را پس از بررسی و احصا مشکل از این طریق پیگیر باشیم.
وی افزود: باتوجهبه اینکه ماهیت تلفنهای همراه از امواج الکترومغناطیس است یکسری عوامل مانند ساختوسازهای جدید میتواند در وضعیت ارتباط منازل تأثیر داشته باشد.
این مقام مسئول ادامه داد: ازاینحیث نیاز است گاهی اوقات همکاران به محل مراجعه و تست میدانی انجام دهند تا مشکلات را بررسی و احصا کنند.
انتهای خبر/