نظر جمعی از نمایندگان مردم سیستان وبلوچستان درمجلس شورای اسلامی در خصوص برجام؛

جمهوری اسلامی ایران آمادگی برخورد با نقض کنندگان برجام را دارد/ به اندازه یک سر سوزن از مواضع کشور عقب نخواهیم رفت

7 آذر 1395 ساعت 7:19

جمعی از نمایندگان مردم سیستان وبلوچستان درمجلس شورای اسلامی در خصوص نقض برجام توسط آمریکایی ها گفتند: جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که به هر روشی جوابی قاطع و قانع به نقض کنندگان برجام بدهد.


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه در خصوص نقض برجام توسط آمریکایی ها اظهار داشت: برجام از جمله تعهدات بین المللی است که قوانین آن مشخص بوده از اینرو آمریکا نمی تواند به صورت یک جانبه وارد این قضیه شود.
علیم یارمحمدی گفت: جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که به هر روشی جواب قانع و قاطعی به نقض کنندگان برجام بدهد.

آمریکا تاکنون به تعهداتش عمل نکرده
وی با اشاره به اینکه آمریکا مشکل ساز است، ادامه داد: آمریکا تاکنون به تعهداتش عمل نکرده حتی تحریم های بانکی را برنداشته است پس نمی توان به آن اعتمادی کرد.

ایران بعنوان یک قدرت بزرگ شناخته شده است

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی هم در این رابطه به خبرنگار زاهدانه گفت: آنچه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اتفاق افتاد هیچ تاثیری بر کشور ایران نخواهد گذاشت زیرا هر زمان که انتخابات ریاست جمهوری در آمریکایی شکل می گیرد آمریکایی ها فقط شعار سر می دهند.
علی کرد ادامه داد: امروز ایران بعنوان یک قدرت بزرگ شناخته شده و همه پیشرفت های این کشور را از لحاظ علوم، تکنولوژی و دانش هسته ای قبول دارند از اینرو آمریکایی ها برای اینکه خود را شیر جنگل نشان دهند عرض اندام کرده و در جلسات و مصاحبه هایشان مانور می دهند.

آمریکایی ها فقط شعار سر می دهند
وی در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: ریاست جمهوری ترامپ هم با همان شعار و جایگاهی که آمریکا تضعیف نشود، انجام شد بگونه ای که ترامپ مطرح کرده بود نسخه برجام را قبول ندارد یا نسخه دیگری باید برای آن پیچیده شود.
کرد با بیان اینکه آمریکایی ها فقط شعار سر می دهند، افزود: مسئله برجام یک معاهده و قرارداد بین المللی است که توسط کشورهای 1+5 نوشته شده لذا کشورهای عضو به آن اعتقاد داشته از اینرو امید داریم که برجام بر سر جای خودش باقی می ماند و مفاد آن یک به یک اجرا خواهد شد.

به اندازه یک سر سوزن هم از مواضع کشور عقب نخواهیم رفت
وی ادامه داد: ملت ایران منتظر است تا ببیند طرف مقابل چه اقدامی انجام می دهد از اینرو هرگاه اگر آنها برجام را نقض کنند آن موقع نیز مجلس با درایت رهبری معظم انقلاب تصمیم گرفته و خط و خطوطی را انتخاب می کند که اولا به دنیا ثابت شود ایران نقض کننده برجام نبود و بعد از آن نیز در رابطه با هویت ملی خود و آرمان های حضرت امام راحل و در چهارچوب مصلحت نظام حتما مجلس با شهامت و قدرت حرکت می کند.
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع ما این است که مدافع حقوق بین المللی خود باشیم لذا در این زمینه یک سر سوزن هم از مواضع خود عقب نخواهیم رفت.
انتهای پیام/


کد مطلب: 52806

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcaianm.49nuw15kk4.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir