بررسی ۱۴۰ دقیقه‌ای معضلات چابهار در بالگرد/ مجلس نسبت به پیگیری مشکلات صیادان بریس متعهد است

21 مهر 1399 ساعت 15:46

معین‌الدین سعیدی، گفت: فرصت 140 دقیقه ای فراهم شد تا معضلات عدیده حوزه انتخابیه را در بالگرد به رئیس مجلس برسانم.


به گزارش زاهدنیوز ؛ به نقل از عصرهامون، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین سفر استانی خود به سیستان و بلوچستان رفت. در این سفر که رؤسای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی نیز وی را همراهی می‌کنند، بازدید از مناطق محروم و پروژه‌‌های نیمه تمام استان جزو نخستین برنامه‌های رئیس مجلس در بدو ورود به استان بود.

معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: امروز بعد از بازدید رئیس مجلس از حاشیه شهر چابهار که در نوع خود بی سابقه بود، با بالگرد راهی بریس شدیم تا قالیباف مشکلات جامعه صیادی را بی واسطه از زبان صیادان بشنود، اما متاسفانه به دلیل بدی آب و هوا امکان فرود مهیا نشد و لاجرم با همان بالگرد در راهی سراوان شدیم.

وی افزود: این توفیق اجباری، فرصت 140 دقیقه ای فراهم آورد تا معضلات عدیده حوزه انتخابیه را در همان بالگرد به سمع دکتر قالیباف برسانم. پایین ترین شاخص های توسعه انسانی در جنوب استان به همراه مشکلات آموزشی، بهداشتی، راه ها، آب، موضوع اراضی ملی جنوب استان، طرح رزاق جهت ساماندهی سوخت، سهمیه بومی برای دانشگاه ها، مرز ریمدان، مشکلات جامعه صیادی و کشاورزی و ۰۰۰ در این فرصت کافی مورد بحث قرار گرفت.

به گفته سعیدی، رئیس مجلس از جامعه صیادی که در بریس منتظر بودند و موفق به دیدارشان نشدیم، پوزش طلبید و گفت که متعهد به پیگیری حقوق این قشر مظلوم خواهم بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 58936

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcaionm.49nae15kk4.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir