کارشناس سیاسی:

ضد انقلاب با مظلوم نمایی و زدودن چهره نفاق از قمه کش ها، احساسات مردم را به بازی گرفتند

20 آذر 1401 ساعت 13:00

محمد هادی اوین گفت: ضد انقلاب با مظلوم نمایی این افراد و زدودن چهره نفاق و خیانت در آنان، سعی می کنند که احساسات مردم را به بازی بگیرند.


محمد هادی اوین، کارشناس سیاسی، در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: در هر حرکت اجتماعی اعتراض و اتفاقاتی که می افتد به دلیل ترویج هیجان یک سری افراد، مظلوم نمایی و بزرگ نمایی هایی انجام می شود.
 
وی افزود: این حرکت ترویجی برای افراد قمه کش و کسانی که ایجاد ناامنی می کنند شدت می یابد و در خصوص این مسائل معاندین و ضدانقلاب می خواهند کاری انجام دهند که این تیغ برخورد نتیجه عکس داشته باشد و برای کارگزاران حکومت باشد.
 
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: مخالفین با مظلوم نمایی این افراد و زدودن چهره نفاق و خیانت در آنان، سعی می کنند که احساسات جمعی را بر علیه برخورد کنندگان شکل دهند در این بین افرادی که خشونت ها را با این شدت و عریانی در جامعه به وجود اوردند تطهیر می کنند.
 
وی گفت: با توجه به اینکه رسانه و افکار عمومی شرایط را به طوری فراهم می کنند که بر علیه جامعه ما شکل گرفته و با هم هماهنگ شدند و نفاق را بین مردم به وجود آوردند و شرایط را به گونه ای رقم زدند که خواهان مجازات افراد دیگری غیر از افراد ایجاد کننده ناامنی هستند و قمه کش ها در راستای اهداف آنان قرار گرفتند که جرم زدایی کنند و چهره شان تطهیر شود.


کد مطلب: 61635

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcamini.49n6e15kk4.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir