پیگیری زاهدنیوز جواب داد؛

تیربرق های دپو شده و زباله ها در پارک یک از محله های زاهدان جمع آوری شد

5 خرداد 1401 ساعت 20:00

طی هفته اخیر خبری مبنی بر" وقتی پارک‌های محله ای پاتوق معتادان می‌شود" در تحریریه خبر زاهد نیوز منتشر شد که بر پایه آن اهالی محل از دپو شدن تیرهای چراغ برق، تاریکی محوطه و عدم جمع آوری زباله ها خبر دادند و گلایه های بی شماری داشتند.


به گزارش زاهدنیوز، تاریکی موجود در پارک محلی تقاطع خیابان ثارلله و پاستور زاهدان باعث تغییر کاربری پارک از محلی برای گذراندن اوقات فراغت خانواده ها به مکان امن معتادان تبدیل شده است، و این امر گلایه ساکنین را دوچندان کرده بود.

به اذعان شماری از اهالی، سالهاست به علت وجود چنین مشکلاتی خانواده ها از این پارک هیچ استفاده ای نمی کنند، یعنی فایده ای برای منطقه نداشته، چرا که متولیان امر در تجهیز و رسیدگی به آن کوتاهی می کنند.

در پیگیری خبرنگارما از مسئولان مربوطه در این خصوص صبح امروز یکی از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق از جمع آوری تیرهای چراغ برق خبر داده و گفت: تیرهای چراغ برق به مکان دیگری منتقل شده است.

روز گذشته طی تماس یکی از شهروندان خیابان تقاطع ثارالله و پاستور با خبرنگار زاهدنیوز گفت: این محله با وجود اینکه بیشترین ساکنین را دارد ولی نه تنها هنوز رفتگر ندارد بلکه حتی خودروی حمل زباله نیز برای جمع آوری به این منطقه مراجعه نمی کند.

پیش از این پیمان ناروئی؛ شهردار منطقه 2 زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ما گفته بود؛ پارک خیابان تقاطع ثارالله و پاستور با توجه به اینکه یک طرح تفریحی است شهرداری در سنوات گذشته به جدول کشی آن اقدام کرده بود و برای این مکان امسال در بودجه اعتباری پیش بینی نشده، اگر چه این پروژه یک طرح تفصیلی است که باید اجرایی شود.

شهردار در خصوص عدم جمع آوری زباله ها در محوطه پارک تقاطع ثارالله و پاستور گفت: عملیات پاکسازی محله و پارک محل زندگی شهروندان توسط نیروهای شهرداری انجام و زباله ها جمع آوری شد.

وی با اشاره به گلایه ساکنان محله از انباشت زباله گفت: نیرو‌های خدمات شهری به صورت مرتب فعالیت‌های خود را برای خدمات رسانی و جمع آوری زباله به شهروندان این محله انجام می‌دهد، البته ساکنان این محله باید به نظافت کوچه و محله اهتمام ویژه داشته باشند.


انتهای پیام/


کد مطلب: 60942

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcauoni.49nwy15kk4.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir