رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد،

حمایت از مردم فلسطین یک وظیفه دینی و ملی است/ راهپیمایی روز قدس در هیچ نقطه از کشوربرگزار نمی شود

31 ارديبهشت 1399 ساعت 8:00

عباس صفدری گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا وضرورت حفظ فاصله اجتماعی ،راهپیمایی روز قدس در هیچ نقطه از کشوربرگزار نمی شود و هیچ مراسم دیگری اعم از راهپیمایی و رژه خودرویی و غیره نخواهیم داشت.


عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب، جعلی و کودک کش اسراییل یک وظیفه دینی و ملی است و با توجه به شرایط کنونی جهان، حساسیت ویژه ای را باید در مسئله فلسطین داشته باشیم.

وی افزود: موضوع شیوع بیماری کرونا در سطح دنیا و از جمله کشور ما، محدودیت هایی را به وجود آورده است بنابراین مقرر شده تا در روز جمعه دوم خرداد که مصادف با روز جهانی قدس است، نطق زنده ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را راس ساعت 12 ظهر پخش شود که ایشان از طریق پوشش رادیویی و تلوزیونی با امت اسلام سخن خواهند گفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا ؛ محدودیت های به وجود آمده و ضرورت حفظ فاصله اجتماعی و به منظور بهره وری حداکثری از بیانات رهبر معظم انقلاب، بنا برآخرین تصمیم در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی روز قدس در هیچ نقطه از کشوربرگزار نمی شود و هیچ مراسم دیگری اعم از راهپیمایی و رژه خودرویی و غیره نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه موضوع فلسطین از همان بدو شکل گیری انقلاب موضوعی مهم و حیاتی برای ایران اسلامی و امت اسلام است، تاکید کرد: اصل تعطیل ناپذیری در حمایت از آرمان قدس شریف جزء سیاست های جمهوری اسلامی است، مردم مسلمان ایران اسلامی همواره با همراهی جهان اسلام نمایشی از وحدت و یکپارچگی را در حمایت از آرمان فلسطین داشته اند و اکنون نیز محکومیت پشتیبانی سلطه گران ازرژیم اشغالگر قدس با توجه به طرح ننگین معامله قرن بیش از گذشته احساس می شود.

صفدری تصریح کرد: تقبیح سکوت برخی از کشورهای عربی و اسلامی در قبال توطئه های استکبار جهانی علیه ملت مظلوم فلسطین و جنایات صهیونیست ها یک اصل اساسی است و این موضوع با توجه به تحولات منطقه بعد از شهادت شهید راه قدس سردار شهید سلیمانی اهمیت بیشتری دارد.

رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دولت هایی که داعیه اسلام دارندباید به دستور صریح قرآن در حمایت از مظلوم، توجه به مقدسات و مبارزه با جریان استکبارعمل کنند چرا که قدس شریف به عنوان قبله اول جهان اسلام دارای قداست ویژه ای است و اگرسران برخی کشورهای اسلامی این موضوع را مدنظر داشته باشند شاهد بسیاری از سازش ها،کوتاهی ها و سکوت برخی کشورهای اسلامی در مسئله فلسطین نخواهیم بود.انتهای پیام//


کد مطلب: 58062

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcauwnm.49nai15kk4.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir