مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان خبرداد:

بهره برداری از مدرسه 12 کلاسه قلم چی در زاهدان

1 دی 1397 ساعت 6:57

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه 12کلاسه قلم چی در منطقه شیرآباد زاهدان افتتاح و به بهره برداری رسید.


علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: مدرسه 12 کلاسه قلم چی 32 درحاشیه شهر زاهدان (محله شیر آباد) افتتاح و به دانش آموزان هدیه شد.
وی با اشاره به این مطلب که نهضت مقدس مدرسه سازی توسط بنیاد علمی آموزشی قلم چی در استان ادامه راهی می باشد که بنیان آن در همایش خیرین مدرسه ساز سواحل مکران نهاده شده، اظهار کرد: وقتی مشکلات آموزش و‌ پرورش استان را با رئیس موسسه قلم چی در میان گذاشتم، وی با روی گشاده و عزمی راسخ گفتند آیا شما پای کار هستید و طی همین 24 ساعت لیستی از مشکلات را برای من بیاورید، که از مجموع 100 مدرسه نیمه تمام دولتی تعداد 30 مدرسه را انتخاب کرده و 48 ساعت بعد عملیات ساخت مدارس در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان شروع شد.
مدیر کل نوسازی مدارس استان گفت: در حال حاضر در استان تعداد 42 مدرسه با مشارکت بنیاد علمی و آموزشی قلم چی وجود دارد که 10 مدرسه با 10 کلاس درس در دست ساخت بوده و مابقی آنها به بهره بر داری رسیده اند.
وی گفت: مدرسه 12 کلاسه قلم چی 31 با زیر بنای آموزشی و هزار و320 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 24 میلیارد ریال آماده بهره برداری گردشده که 5 میلیارد ریال آن توسط بنیاد علمی و آموزشی قلم چی تامین و پرداخت شده است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 56730

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcaw0nm.49nie15kk4.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir