نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی؛

با جهش تولید به خودکفایی خواهیم رسید/ مشکل قانونی برای حمایت از تولید در کشور نداریم

1 فروردين 1399 ساعت 11:30

حسینعلی شهریاری گفت: درحال حاضر نیز مشکل قانونی برای حمایت از تولید در کشور نداریم و تمامی قوانینی که برای حمایت از تولید داخل مفید بوده است را به تصویب رسانده ایم.


حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: باید یک جهش جدی و بزرگی در زمینه تولید و خودکفایی در کلیه موارد داشته باشیم تا هرچه سریعتر در تمامی زمینه ها به خودکفایی رسیده و از وابستگی بیرون بیاییم.

وی افزود: با توجه به دانشمندان بسیاری که داریم و عزم و اراده ای که در جوانان این مرز و بوم سراغ داریم می توانیم شعار جهش تولید که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده است را محقق کنیم.

وی با اشاره به وظیفه مجلس در تحقق شعار سال گفت: مجلس یازدهم باید به دولت کمک کند و درحال حاضر نیز مشکل قانونی برای حمایت از تولید در کشور نداریم و تمامی قوانینی که برای حمایت از تولید داخل مفید بوده است را به تصویب رسانده ایم.

شهریاری با اشاره به اینکه برای تحقق تولید ملی تلاشهای زیادی صورت گرفته است و در سال گذشته حدود 40 میلیارد دلار صادرات داشته و به همین نسبت نیز برای تولیدات داخل واردات داشته ایم و اکنون نیز به سمتی قدم برمیداریم که تراز تجارت ما درحال مثبت شدن است که این قدم بزرگی بوده است.


انتهای پیام/


کد مطلب: 57900

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcawonm.49n0w15kk4.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir