دغدغه نسل جوان در تحقق آرمان های انقلاب؛

مشارکت حداکثری در انتخابات تداوم راه شهید سلیمانی /مردم باید تکلیف مدارانه وارد صحنه شوند

17 خرداد 1400 ساعت 7:51

انرژی و نشاطی که جوانان در وجود خود دارد، از بزرگترین محرک ها برای پیشبرد اهداف و دستیابی به چشم اندازهای پیش‌رو کشور است و حضور این نسل در انتخابات سرنوشت ساز خواهد بود.


به گزارش زاهدنیوز، داغ شدن تنور انتخابات و آغاز مناظرات کاندیدا شور و هیجان بیشتری در مردم و به خصوص نسل جوان به وجود آورده  و اگر چه این روزها رسانه های بیگانه و وابسته به دشمنان تمام تلاش خود را برای مأیوس کردن و ایحاد فضای بی اعتمادی در بین ملت به کار بسته است اما ملت ما عزم خود را جزم خواهد کرد تا این دسیسه دشمنان نیز نقش بر آب شود.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره برای بر هم زدن وحدت مردم ایران، انتخابات را تحریم کرده و سعی دارند تا به نوعی این انتخابات برگزار نشود و یا کمرنگ شود و با تبلیغات مسموم تلاش می کنند تا از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کنند اما با حضور ملت همیشه در صحنه ایران، این بار نیز موفق نخواهند شد.

ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در دولتها

حاتمی یکی از دانشجویان زاهدانی در این باره می گوید؛ حضور در انتخابات حق  همه جوانان برای مداخله در تعیین سرنوشت کشور است، کاندیدای انتخاباتی باید برنامه های خود برای  به طور شفاف بیان کنند و استفاده از ظرفیت نسل جوان در دولتها باید به طور عملی انجام شود.

وی افزود: بدون شک در انتخابات شرکت خواهم کرد و به همه جوانان کشورم توصیه می کنم این فرصت تغییر و تحول را از خود و کشور نگیرند چرا که ما آینده سازان این مملکت هستیم و باید سرنوشت کشورمان را خود تعیین کنیم.

ضرورت مشارکت آحاد مردم و جوانان در انتخابات

شهریاری یکی دیگر از جوانان زاهدانی نیز بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری تعیین سرنوشت 4 ساله کشور  و بی تفاوتی نسبت به آن ضربه زدن بر زندگی و آینده خودمان است چرا که تصمیمات سیاسی فردی که انتخاب می کنیم مستقیم بر زندگی ما تاثیرگذار است.
وی ادامه داد: حضور حداکثری و انتخابی صحیح می تواند آینده ای روشن برای ما و کشور رقم بزند و مشارکت آحاد مردم در این انتخابات مهم و ضروری است.

مشارکت حداکثری در انتخابات تداوم راه شهید سلیمانی و شهدای انقلاب

حسنعلی نوری کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: در طول عمر ۴۲ ساله انقلاب رخدادهای فراوانی اتفاق افتاده است و مردم با فراز و نشیب های فراوانی روبرو بوده اند ما وارث نظامی هستیم که همانند آن وجود ندارد.

وی افزود: امام خمینی (ره) شخصیتی عالی و مردمی بود که صریح و صادق با مردم سخن می گفت به همین دلیل ملت حرف ایشان را با تمام وجود می پذیرفتند بنیانگذار کبیر انقلاب همواره تاکید داشتند که حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.

وی با بیان اینکه ولایت مطلقه فقیه یعنی ولی صاحب اختیار ماست، خاطرنشان کرد: امام زمان(عج) صاحب عصر ولی و صاحب اختیار مردم و در زمان غیبت ایشان، رهبر انقلاب نائب ان حضرت است، ولی فقیه می تواند فروع دین را جابجا کند همان گونه که امام در زمان جنگ حکم دادند که امروز جهاد از نماز واجب تر است اکنون نیز حضور در انتخابات بر همگان ضروری می باشد.

نوری نظام جمهوری اسلامی ایران را مقدمه حکومت امام زمان در زمین عنوان و تاکید کرد: رهبر انقلاب فرمودند ما دورکن جمهوری و اسلامی داریم جمهوریت در گرو مشارکت در انتخابات و اسلامیت وابسته به صیانت از احکام دین است.

وی ادامه داد: دوران حکومت پنج ساله حضرت علی(ع) یکسره جنگ بود و تنها در زمان پیامبراسلام و حکومت امیرالمومنین و ۶ماه حاکمیت امام حسن مجتبی(ع)، حکومت الهی تشکیل شد و بعد آن تا زمان رای مردم به جمهوری اسلامی این اتفاق نیفتاد.

وی اذعان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باید دولتی الهی نیز در جامعه تشکیل شود و سپس به دنبال راه اندازی تمدن نوین اسلامی باشیم اما موفق نشدیم و همواره عملکرد بد روسای جمهور به پای انقلاب نوشته می شود.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: شهید سلیمانی در وصیت نامه خود بیان داشته که بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها می مانند. ما اکنون در شعب ابی طالب هستیم همانند مسلمانان صدر اسلام که سه سال در تحریم مقاومت کردند ملت ما نیز گرفتار تحریم های ظالمانه دشمنان هستند.

وی افزود: جریان باطل همه تلاشش را برای نابودی انقلاب می کند همه استکبار متحد شدند تا کشور ما را زمین بزنند اما این نظام با خون هایی که برای آن ریخته شده است پابرجاست چراکه ان شالله مقدمه ظهور منجی آخرالزمان خواهد بود.

مردم باید تکلیف مدارانه وارد صحنه انتخابات شوند

وی گفت: در جنگ سوریه همه گمان می کردند کار تمام است اما رهبر انقلاب گفتند باقی می ماند جمهوری اسلامی معادلات دنیا را تغییر داد مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرها در پیش است که یکی از آنها انتخابات است.

نوری راه خونخواهی شهدا و شهید سلیمانی را حضور در سرنوشت کشور و مشارکت حداکثری دانست و عنوان کرد: دشمن می خواهد مشارکت در انتخابات را پایین بیاورد مردم برنامه کاندیدا را با دقت مطالعه و بررسی کنند حضور حداکثری سبب می شود دولت آینده دستش برای اصلاح امور بازتر شود.

وی ادامه داد: مردم باید تکلیف مدارانه وارد صحنه انتخابات شوند به برنامه کاندیدا نگاه کنند همه اقشار برای مشارکت حداکثری وارد صحنه شوند و با بصیرت، انتخابی آگاهانه داشته باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 59882

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcb5wbs.rhb9wpiuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir