مراسم عزاداری حضرت فاطمه الزهرا(س) در شهرستان زاهدان برگزار می شود

20 اسفند 1392 ساعت 12:38

رئیس هیات امناء مسجد الزهرا (س) شهرستان زاهدان گفت: مسجد الزهرا (س) به مناسبت ایام شهادت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س) پذیرای سوگواران و دوستداران اهل بیت خواهد بود.


علیرضا زینلی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه گفت : مراسم دهه اول فاطمیه امسال با حضور تعدادی از مبلغان و مداحان از 20 اسفند ماه به مدت 5 شب در مسجد الزهرا (س) شهرستان زاهدان برگزار می کند.

 وی گفت : سخنران این مراسم حجت الاسلام عزت زمانی از وعاظ قم و مداحان عمار صمصام و مهدی سروری از مشهد مقدس می باشند.

وی برگزاری دعاهای ندبه، کمیل، زیارت عاشورا، قرائت خطبه فدکیه و محافل انس با قران و حدیث و همچنین برپایی خیمه های عزاداری و ایستگاه های صلواتی و برگزاری مراسم سخنرانی و نوحه خوانی را از جمله برنامه های دهه فاطمیه دراین مسجد  نام برد.

به گزارش زاهدانه ، مسجد الزهرائ سلام الله عليها زاهدان یکـــی از فعالترین مساجد اســتان سیستان و بلوچستان می باشد که با در اختیار داشتن نیرو های مکتبی و ارزشی در بسیاری از زمینه های فرهـنــگـی و اجتماعـی فعالیت می کند . اين مسجد با برنامه هاي جشن بزرگ ميلاد حضرت زهراء‌ (س ) واهداء 118 پلاك طلا به اسامي والقاب آن حضرت، برپائي مسابقات ورزشي اسكيت ،دوچرخه سواري به طول 210 كيلومتر ( از شهرستان زابل تا زاهدان‌) دو ميداني ، همايش پياده روي ، همچنين جشنهاي قرآني ودعوت از شبكه قرآن وچهر ه هاي برجسته قرآني ، و14 برنامه محوري توانسته است به عنوان پايگاه اصلي ترويج مكتب علوي وفاطمي باشد . اين مسجد تا كنون با محوريت خدمت به مردم ومحرومين تاكنون 110 خانوده يتيم وبي سرپرست را زير پوشش خود قرار داده است و آخرین برنامه اجرایی در این مسجد یادواره سردار شهید کریمپور بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 31459

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcb9abf.rhb8spiuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir