سومین یادواره شهدای ووشو کشور در زاهدان برگزار شد

20 مرداد 1399 ساعت 19:25

سومین یادواره شهدای ووشو کشور امروز با حضور رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران در زاهدان برگزار شد.


 به گزارش زاهدنیوز، به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛امیر صدیقی  رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران  گفت: انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهدایی است که با فرهنگ دینی تربیت شده‌اند.

امیر صدیقی با بیان اینکه تعداد شهدای ووشو کشور ۱۴ نفر هستند، افزود: عزت امروز اسلام ثمره خون شهداست و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت طلبی است که لرزه براندام دشمنان می‌اندازد و آنان را از نفوذ در دژهای اسلام نا امید می‌کند.

او  با بیان اینکه بنا به اعلام فدارسیون جهانی ووشو تا آخر سال ۲۰۲۰ برگزاری تمامی رقابت‌های بین‌المللی ووشو لغو شده است، اظهارداشت: نحوه فعالیت فدراسیون ووشو و ورزشکاران در داخل کشور طبق نظر ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران گفت: سال گذشته حدود ۶۰ هزار ووشوکار کار به طور سازمان یافته در کشور به ثبت رسید که امسال با توجه به کاهش فعالیت‌های ورزشی نشات گرفته از شیوع ویروس کرونا این فدراسیون به دنبال حفظ این خانواده بزرگ ورزشی است.

او  با بیان اینکه فدراسیون ووشو جزو موفق‌ترین فدراسیون‌های ورزشی در کشور بوده است، افزود: ووشوی ایران در سال‌های اخیر قله‌های موفقیت را در سایه برنامه‌ریزی و همکاری همه دلسوزان کشور سپری کرده و اکنون در سطح جهانی جایگاه بالایی دارد.

صدیقی اظهارداشت: سیستان و بلوچستان جزو یکی از پیشروترین استان‌های کشور در زمینه توسعه ووشو است که این موفقیت حاصل تلاش دسته جمعی تمام علاقمندان این ورزش در استان است.

اوبیان کرد:امیدواریم بتوانیم با جذب منابع لازم کمک‌های کافی را برای پیشبرد ووشو سیستان و بلوچستان انجام دهیم.

انتهای پیام/ع


کد مطلب: 58469

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcb9abs.rhbw0piuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir