یک کارشناس سیاسی مطرح کرد؛

انتخابات محّل تجلیّ اراده ی آزاد مردم/انتخاب اصلح حرکت سوی جامعه ­ای رشدیافته است

11 خرداد 1400 ساعت 13:07

مجتبی میرگفت: مردم با انتخاب شخص اصلح باید به سوی جامعه ­ای رشدیافته، امیدوار، سرزنده، یکپارچه، هدفمند و ایمن گام برداشته برمی دارند.


مجتبی میر کارشناس سیاسی در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد:  انتخابات به عنوان محّل تجلیّ اراده ی آزاد مردم و مهمترین خاستگاه عاملیّت یک جامعه است، جامعه ­ ما امروز باید از طریق صندوق­ های رای بر تقدیر زدگی غلبه کند و سرنوشت خود را آن طور که می خواهد رقم بزند.

وی افزود: مردم با انتخاب شخص اصلح باید به سوی جامعه ­ای رشدیافته، امیدوار، سرزنده، یکپارچه، هدفمند و ایمن گام برداشته برمی دارند، در صورت بی تفاوتی به انتخابات به سمت جامعه ­ای سرخورده، ناامید، آشفته، سردرگم و ناایمن گام برداشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: مردم با انتخاب­ های خود جامعه ­ای را شکل می ­دهند که نسبت به آن احساس تعلّق، مالکیّت و مراقبت دارند ، اگرچه برخی سیاست ها و اقدامات دولت عامل ناامیدی مردم شده است اما باید امیدوار به آینده بود ، چرا که امید را، نیمی از زندگی تلقی می شود و بی تفاوتی را باید نیمی از مرگ تلقی کنیم.

میر تاکید کرد:  برخلاف پیش بینی دشمنان نظام و کسانی که با ناکارآمدی تیشه به ریشه امید این مردم زدند، إن شاء الله مردم مشارکت خوبی را خواهند داشت چرا که در پرتو قانون اساسی به این درجه از آگاهی و بصیرت رسیده‌اند که خود می‌توانند تصمیم بگیرند و شرایط کشور را از این وضع تغییر بدهند و شرایط جدیدی برای خود خلق خواهند کرد.


انتهای پیام/


کد مطلب: 59864

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcbawbs.rhb90piuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir