مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان:

عملیات اجرایی مجتمع ۱۸ روستایی سد خیرآباد نیکشهر تسریع می‌شود

5 خرداد 1401 ساعت 20:12

علیرضا قاسمی از تسریع در اجرای مجتمع ۱۸ روستایی زیرمجموعه سد خیرآباد و رفع مشکل آب تعداد بیش‌تری از روستاهای نیکشهر خبر داد.


به گزارش زاهدنیوز، علیرضا قاسمی؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب شرب شهر و روستاهای شهرستان نیکشهر با بیان اینکه از مشکلات آب شرب مردم استان آگاه هستیم بیان کرد: دغدغه اصلی دولت آب است، و با وجود مشکلات عدیده‌ در تأمین آب و خشکسالی‌های پی‌در‌پی، برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه وزارت نیرو برای حل مشکلات آب کل کشور به ویژه روستاهای سیستان و بلوچستان افزود: برنامه‌ریزی شده طی بازه زمانی ۳ ساله،آب شرب ۲۸۸۳ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی، تأمین شود و در این راستا با تلاش و همت همکاران ریل‌گذاری نیز توسط شرکت صورت گرفته است.

قاسمی در ادامه با توجه به مسائل مطرح شده پیرامون مشکلات آب روستاهای نیکشهر تصریح کرد: عملیات اجرایی مجتمع ۱۸ روستایی زیرمجموعه سد خیرآباد در سال جاری تسریع می‌شود، مجتمع هنزم و زیردان نیز تکمیل و ۶ روستا از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به حل مشکل آب شرب تعدادی از روستاهای شهرستان گفت: ۸ کیلومتر لوله مورد نیاز در این راستا خریداری و به امور آب شهرستان تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان خاطر نشان کرد: برای تأمین آب روستاهای بازدید شده در یوم جاری شامل روستای مُخت و روستاهای تحت پوشش مجتمع جلائی‌کلک تجهیز چاه و اصلاح و توسعه شبکه در برنامه شرکت قرار می‌گیرد.

 قاسمی با اشاره به درخواست یک دستگاه تانکر آبرسانی سیار توسط بخشدار شهر چانف گفت: با توجه به وضعیت بحرانی این شهر، به قید فوریت یک دستگاه تانکر اختصاص یابد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 60943

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcbf9b0.rhbgapiuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir