کارشناس سیاسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد،

حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه ای انسانی است/ حمایت برخی دولت های غربی و عربی از رژیم صهیونیستی خیانتی آشکاراست

31 ارديبهشت 1399 ساعت 9:29

دادخدا خدایار گفت: همه وجدان های بیدار و آزاده باید به حمایت ملت مظلوم فلسطین برخیزند اما وظیفه مسلمانان سنگین تر است.


دادخدا خدایار کارشناس سیاسی سیستان و بلوچستان در گفت و کو با زاهد نیوز، بیان کرد: مردم مظلوم فلسطین همواره مورد ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی هستند بنابراین همه مسلمین و آزادگان جهان باید در برابر این جنایات اسراییل بایستند و صدای اعتراض خود از اقدامات ضد بشری وجنایتکارانه رژیم جعلی اسراییل را به گوش جهان برسانند.

وی افزود: امام علی(ع) می فرمایندهمیشه دشمن ستمکار و یاور ستمدیده باشید براین اساس هر انسانی که فطرت بشر دوستانه او زنده باشد، می بیند که رژیم صهیونیستی یک رژیم متجاوز و اشغالگر است که با زور و با بهانه های واهی سرزمین فلسطین را اشغال کرده و مردم آن را آواره کرده است و هر روز بر ظلم و ستم خود بر مردم مظلوم فلسطین می افزاید.

وی خاطرنشان کرد:هر فرد آزاده ای می تواند این مخالفت با اسراییل غاصب را با روش های مختلف ابراز کند این حمایت از قدس شریف چه رویارویی مستقیم باشد و چه از طریق رسانه ها وبرگزاری راهپیمایی پسندیده و ضروری است.

خدایار تاکید کرد:امام خمینی (ره) با تدبیر، جمعه پایانی ماه رمضان را روز قدس اعلام کرد تا هر ساله موضوع فلسطین را به جهانیان یادآوری کنند و مبارزه با رژیم جعلی اسراییل تا آزادی قدس شریف ادامه یابد.

وی اذعان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین وظیفه انسانی هر فردی است و هر انسان آزاده ای باید با هر روش ممکن مخالفت و انزجار خود از اقدامات ظالمانه اسراییل را ابراز کند.

وی حمایت برخی دولت های غربی و عربی از رژیم صهیونیستی را خیانت اشکار به ملت فلسطین دانست و تصریح کرد: همه وجدان های بیدار و آزاده باید به حمایت ملت مظلوم فلسطین برخیزند اما وظیفه مسلمانان سنگین تر است چراکه هر مسلمانی که فریاد کمک خواهی مسلمانی را شنیده و به کمکش نشتابد مسلمان نیست از سوی دیگر قدس قبله اول مسلمانان و برای مسلمانان مقدس است و وظیفه مسلمانان در قبال آن سنگین تر است.

خدایار افزود: رژیم منحوس اسراییل به دنبال تسلط از نیل تا فرات است و این موضوع اتحاد همه جانبه مسلمانان منطقه برای نابودی این رژیم جعلی را ضروری تر کرده است، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند مسلمانان باید وحدت داشته باشند و این رژیم جعلی را نابود کنند و این وحدت مسلمین برای نابودی اسراییل لازم و ضروری است، به فرموده امام خمینی (ره) اسراییل باید از بین برود چرا که هویت این رژیم صهیونیستی جعلی است و باید برای همیشه نابود شود.

انتهای پیام//


کد مطلب: 58063

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcbfgbs.rhbw0piuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir