هدف بسیج خدمت به محرومان و دفاع از مظلومان است

29 آبان 1400 ساعت 17:13

حاج محمد مهدی گرگیچ یکی از بزرگان و ریش سفیدان طایفه گرگیچ از شهرستان زاهدان گفت:بسیج الگویی کارآمد و نماد اقتدار ملی است.


حاج محمد مهدی گرگیچ در گفت وگو با زاهدنیوز با اشاره به اینکه بسیج الگویی کارآمد و نماد اقتدار ملی است، بیان کرد: اگر حضور بسیج در دفاع مقدس نبود امروز جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در دنیا نمی زد و اقتدار، عزت، پیشرفت روز افزون و وحدت و همدلی موجود در آن خاری در چشم دشمنان نبود.

وی تصریح کرد: امروز دشمن از اسم بسیج و حضور بسیجیان در عرصه های مختلف بیم دارد چرا که شکست های مفتضحانه و پی در پی خود را به واسطه حضور سبزپوشان و خاکی پوشان انقلاب در جای جای دنیا به خوبی احساس کرده است.

این سرطایفه با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خدا و اهل گمنامی و بی‌نشانی است، گفت: حضور گسترده و خستگی ناپذیر بسیجیان در نقاط محروم و دورافتاده و ارائه خدمات بی منت از جمله ساخت خانه، مدرسه، جاده سازی، اشتغالزایی و توسعه و آبادانی باعث شده تا امروز شاهد محرومیت زدایی در اقصی نقاط مختلف استان پهناور سیستان وبلوچستان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمات بی منت و خالصانه بسیجیان انگیزه امید در دل محرومان را دوچندان و خنده بر لبان آنان حک کرده است، افزود: بسیج با برپیایی بیمارستان های صحرایی و اعزام تیم های پزشکی به مناطق مختلف به ویژه نقاطی که اهالی آن دسترسی آسانی به بیمارستان ها ندارند اقدام به ویزیت و درمان رایگان بیماران و نیازمندان به طور رایگان کرده، که این اقدامات دعای خیر مردم را بدرقه راه‌شان کرده است.

گرگیچ ادامه داد: از ابتدای شروع ویروس منحوس کرونا شاهد حضور بی منت بسیجیان در عرصه مبارزه با کرونا و ارائه خدمت بی منت در قالب طرح رزمایش کمک های مومنانه و طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم که این اقدام در کاهش آلام مردم به خصوص در ایامی که تمامی مشاغل تحت تاثیر این بیماری ناشناخته بود، قرار گرفت و مرهمی بر دردهای بیماران و نیازمندان شد.

به گفته وی، حضور بسیجیان در میدان نبرد با کرونا در تهیه و توزیع مواد ضدعفونی، ماسک، بسته های حمایتی و بهداشتی و همچنین حضور پررنگ آنان در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت و تغسیل و تدفین اموات کرونایی قابل تقدیر و تحسین است.


کد مطلب: 60510

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcbgsb0.rhbg8piuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir