پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در زاهدان گشایش یافت

26 بهمن 1392 ساعت 11:59

با حضور نماینده‌ ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در زاهدان گشایش یافت.


به گزارش زاهدانه ، حجت‌الاسلام عباس دانشی امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف افزایش سرانه مطالعه، تامین کتاب‌های موردنیاز دانشگاهیان، اساتید، طلاب حوزه و هم‌چنین نیازهای مطالعاتی پژوهشگران و علاقه‌مندان بخش‌های مختلف و موضوعات کتاب و کتابخوانی در زاهدان گشایش یافت.

وی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دوم اسفندماه به مدت هفت روز دایر است و تعداد 420 ناشر با 43 هزار عنوان کتاب در 220 غرفه کتاب‌ها و تالیفات خود را ارائه می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این نمایشگاه از امروز در دو شیفت صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان و بازدید کنندگان به کتاب خواهد بود.

دانشی خاطرنشان کرد: تمامی کتاب‌های ارائه شده در پانزدهمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان با 40 درصد تخفیف ارائه می‌شود که 20 درصد آن از طریق کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب و 20 درصد دیگر توسط ناشران حاضر به شهروندان پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: دانشجویان، طلاب حوزه علمیه، اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگران می‌توانند برای تهیه کتاب‌های خود به سالن جنبی نمایشگاه مراجعه و کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری نشست‌های علمی، فرهنگی و ادبی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

دانشی تصریح کرد: امسال آثار مولفان و نویسندگان استان سیستان و بلوچستان با دغدغه‌ای خاص و ویژه به علاقه‌مندان فرهنگ، ادب و هنر استان ارائه می‌شود.

وی گفت: برپایی غرفه‌هایی با عنوان ایستگاه کتابخوانی و نقاشی برای کودکان و نوجوانان هم در این نمایشگاه دایر است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 30540

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcbgsbf.rhbgapiuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir