توفان و بارندگی در شهرستان زاهدان خسارتی نداشته است

24 اسفند 1392 ساعت 12:05

فرماندار شهرستان زاهدان گفت : با توجه به توفان و بارندگی های چند روز اخیر در شهرستان زاهدان هیچ گونه خسارت مالی و جانی گزارش نشده است .


عباسعلی ارجمندی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : بارش باران این نعمت الهی در آستانه فرا رسیدن سال نو موجب طراوت و شادابی شهر  و از بین بردن گرد و خاکهای توفان چند روز پیش در شهرستان زاهدان شد.

وی گفت : البته این نعمت الهی موجب آب گرفتی برخی معابر و پیاده روهای شهرستان زاهدان شده است که موجب نا رضایتی شهروندان شده است ولی شکر خدا تا کنون هیچ گزارشی پیرامون خسارات مالی و جالی نداشته ایم.

وی جهت اطلاع به دانش آموزان گفت : تماس های بسیاری با فرمانداری جهت اطلاع از تعطیلی مدارس شده است که باید جهت اطلاع دانش آموزان عزیز اعلام کنیم کلیه مدارس سطح شهر دایر می باشد و دانش آموزان می توانند از این هوای بهاری استفاده کنند.

فرماندار زاهدان افزود : کلیه مسیرهای مواصلاتی به شهرستان زاهدان باز می باشد  و شهروندانی که قسط مسافرت دارند قبل از حرکت اوضاع جاده و مسیر خود را از اداره راه جویا شوند و میتوانند از تلفن 144 در طول شبانه روز وضعیت راه ها را جویا شوند.

به گزارش زاهدانه ، بنا به گزارش هواشناسی تا صبح امروز بیشترین بارندگی‌ها را با 54 میلی‌متر در توابع شهرستان زاهدان داشته‌ایم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 31585

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcbssbf.rhb8wpiuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir