رهایی گروگان ۱۴ ساله توسط مرزبانان چابهار / مشاجره لفظی زوج جوان رنگ خون گرفت

1 شهريور 1399 ساعت 18:59

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه یکم شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


سردار  محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در روستای "رمین" شهرستان چابهار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزداران پایگاه دریابانی قرار گرفت.

او  افزود: با توجه به حساسیت موضوع و برای جلوگیری از فرار متهمان، سریعا با اجرای طرح مهار، راه‌های ورودی و خروجی روستا توسط مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی رمین مسدود و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محلی، شناسایی متهمان و محل اختفای آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در ادامه تصریح کرد: مرزبانان پس از انجام یک سری تحقیقات گسترده با استفاده از شیوه‌های نوین اطلاعاتی، مخفیگاه آدم ربایان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و منسجم یکی از آدم ربایان را کمتر از یک ساعت دستگیر و فرد ربوده شده را آزاد و به آغوش خانواده بازگرداندند.

سردار ملاشاهی با اشاره به اینکه دستگیری دیگر متهم متواری این پرونده در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی، آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان به صورت قانونی و قاطعانه برخورد خواهد شد.

مشاجره لفظی زوج جوان رنگ خون گرفت

با تیزهوشی کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان مردی که پس از یک نزاع خانوادگی همسر خود را در شهر زاهدان به قتل رساند دستگیر شد.

سرهنگ"ابراهیم ملاشاهی"رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان بلوچستان گفت: در پی اعلام یک مورد مرگ مشکوک در یکی از بیمارستان‌های شهر زاهدان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او  افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل جسد زنی ۲۶ ساله را که براثر اصابت گلوله سلاح وینچستر به قفسه سینه کشته شده بود را در محل روئیت کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: در برسی‌های اولیه همسر ۳۰ ساله این زن با مراجعه به مأموران اظهار می‌دارد که همسرش شب گذشته پس از یک مشاجره لفظی، با سلاح وینچستر اقدام به خود کشی کرده است.

ملاشاهی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که با اظهارات ضد و نقیض همسر این زن رو به شدند، باهماهنگی قضائی او را به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در نهایت درنتیجه تحقیقات علمی و تخصصی پلیس این مرد لب به اعتراف گشود و به قتل همسر خود پس از یک مشاجره لفظی، اعتراف کرد.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به کشف سلاح استفاده شده در این قتل خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 58568

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcbwsbs.rhbw0piuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir