عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس:

قول‌های 100 روزه‌ای که پس از 1400 روز محقق نشد

27 فروردين 1396 ساعت 7:55

عضو سابق کمسیون امنیت ملی مجلس گفت: قول‌های 100 روزه دولت پس از 1400 روز محقق نشد و می‌گویند ما چنین قولی به مردم نداده‌ایم.


به گزارش زاهدانه، محمدصالح جوکاردر گفتگو با صبح توس اظهار کرد: دولت یازدهم نتوانسته است کار مورد قبولی درزمینه اقتصاد و اشتغال در جامعه انجام دهد و همواره در بحث مدیریت سایه خودش را از مردم جدا می‌داند.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد در رابطه با قول‌های دولت افزود: دولت یازدهم در برابر قول‌های که به مردم داده تا امروز کارنامه قابل قبولی در عرصه‌های مختلف ازجمله در بحث اقتصادی، فرهنگی ،اشتغال غیره ندارد.

وی تصریح کرد: دولت قرار بود طی 100 روزه مشکلات اقتصادی مردم را حل کند و با مردم این مشکلات را در میان بگذارد اما بعد از گذشت 4 سال از زیر بار تعهد خود خارج می‌شود و می‌گوید ما چنین قولی به مردم نداده‌ایم.

عضو سابق کمسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بحث اقتصادی در جامعه افزود: در بحث کنترل تورم در جامعه ما دچار رکود شده‌ایم و دولت باید در این زمینه اقداماتی را انجام می‌داد.

جوکار در رابطه با نظر کارشناسان اقتصادی در این زمینه گفت: کارشناسان اقتصادی معتقد هستند در جامعه اگر رکود باشد قدرت خرید افراد کاهش و عرضه و تقاضا زیاد شود اقتصاد کشور به سمت ورشکستگی خواهد رفت.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد در ادامه گفت: با توجه به افزایش نقدینگی در این دولت که نسبت به گذشته 3 برابر شده در آینده تبعات منفی برای کشور و جامعه به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امروز ما در کشور با معضل بزرگ بیکاری مواجه هستیم بسیاری از جوانان ما باوجود سطح سواد تحصیلی و دانشگاهی با عدم شغل در جامعه روبرو هستند.

جوکار در رابطه با مدیریت مسئولین دولتی افزود: مسئولین دولتی ما دچار معضل هستند و این مورد نشان از مدیریت خسته و فرسوده و تصمیماتی است که در هیئت دولت انجام می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 55697

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcbz0bs.rhbs9piuur.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir