مدیر کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان:

گسترش فرهنگ کتابخوانی در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است

19 ارديبهشت 1401 ساعت 11:54

حامد زارعی گفت: نهادهای فرهنگی با برگزاری برنامه های مختلف کتابخوانی نقش مهمی را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کنند.


به گزارش زاهدنیوز، حامد زارعی؛ مدیر کل کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان در دیدار با دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی با اشاره به رویکرد کتابخانه های عمومی در اجرای برنامه های فرهنگی با همکاری سازمان ها و ادارات در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بیان کرد: یکی از برنامه های مهم کتابخانه های عمومی اجرای برنامه فرهنگی با توجه به دغدغه های فرهنگی و اجتماعی سازمان های مختلف است.

وی با اشاره به مکاتبات به منظور ابلاغ حکم جایگزین به متهمین افزود: درصورت امکان برای متهمین خدمات عمومی مرتبط با کتابخانه های عمومی به عنوان حکم جایگزین در نظر گرفته شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان ادامه داد: اداره کل کتابخانه های عمومی آمادگی دارد تا با همکاری دادستانی استان برنامه های مناسبی در راستای ارتقای سواد اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی اجرا کند.

ابوالفضل احمد زاده؛ دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری کتاب و کتاب خوانی را یکی از دغدغه های ایشان عنوان کرد و گفت: اجرای این گونه برنامه ها می تواند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد.

وی از اعلام آمادگی جهت پیگیری درخواست های نهاد درخصوص حکم جایگزین خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت های مکانی سرای قرآن و نهج البلاغه به منظور توسعه زیربنایی کتابخانه های عمومی بسیار ضروری است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 60854

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcc04qe.2bqxp8laa2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir