فرمانده بسیج سپاه شهرستان زاهدان:

بسیجیان زاهدانی در خط مقدم مبارزه با کرونا/ 124هزار ماسک توزیع شد

24 اسفند 1398 ساعت 14:33

فرمانده بسیج سپاه شهرستان زاهدان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در زاهدان 124 هزار ماسک توسط گروههای جهادی این شهرستان تهیه و در بین مردم توزیع شده است.


خدارحم سارانی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان، بسیجیان این شهرستان به صورت ساماندهی شده وارد عرصه مبارزه با این بیماری شده اند.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان زاهدان افزود: 30 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده از مرکز بهداشت زاهدان تامین و تمامی خیابان های اصلی و محلات شهر توسط بسیجیان گندزدایی و ضدعفونی شده است.

وی افزود: همچنین تمامی مجتمع های مسکونی خیابان دانشجو به همت جهادگران بسیجی در روزهای گذشته ضدعفونی و گندزدایی شده است.

سارانی با اشاره به تهیه و توزیع 124 هزار ماسک توسط گروههای جهادی در زاهدان گفت: 10 تیم پنج نفره که آموزش های لازم در خصوص بیماریابی را توسط مرکز بهداشت شهرستان دیده اند از امروز 24 اسفندماه همراه با تیم های بهداشتی در ورودی های شهر برای بیماریابی مستقر شده اند و درحال کمک رسانی به تیم های بهداشتی هستند.

وی با اشاره به آغاز مانور اطلاع رسانی در شهر زاهدان افزود: 16 دستگاه خودرومجهزبه سیستم صوت به همراه 32 بسیجی آموزش دیده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان قرار گرفته است تا از امروز فعالیت اطلاع رسانی و آگاه سازی بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس را در شهر زاهدان آغاز کنند.

سارانی درپایان خاطرنشان کرد: بسیج ناحیه زاهدان تا پایان ریشه کنی بیماری کرونا دراین شهرستان، همانند تمامی موارد و خطرات گذشته درکنار مردم خواهد بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57894

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcc04qp.2bqmo8laa2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir