امام جمعه نصرت آباد:

حق رای شورای نگهبان حق الناس است/ این نهاد درباره نظارت افراد مسئول است

28 دی 1394 ساعت 10:52

امام جمعه نصرت آباد با اشاره به اینکه شورای نگهبان چشم بینای نظام است، گفت: این نهاد درباره نظارت افراد مسئول است و باید افرادی را انتخاب کند که در آینده مشکلاتی به نظام وارد نکنند.


مولوی جان داد نارویی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه شورای نگهبان همچون یک فیلتر است که افراد را نظارت و بررسی می کند، اظهار داشت: باید افرادی انتخاب شوند که عالم و آگاه به مسائل جهان و اسلام باشند.
وی گفت: در این برهه از زمان که استکبار جهانی برای مخدوش کردن انتخابات دامن می زند ملت ایران و افرادی که خود را انقلابی و از بدنه این نظام می دانند باید به پای صندوق های رای بیایند زیرا شرکت در انتخابات گامی ضروری و لازم برای هر ایرانی است.
امام جمعه نصرت آباد با اشاره به اینکه شورای نگهبان محافظ رفراندوم و رای گیری است، افزود: این نهاد درباره نظارت افراد مسئول است و باید افرادی را انتخاب کند که در آینده مشکلاتی به نظام وارد نکنند از همین رو شورای نگهبان چشم بینای نظام محسوب می شود.
وی با اشاره به برگزاری یک رفراندوم خوب بیان داشت: احترام به قانون نظام جمهوری اسلامی ایران برای همه واجب است لذا آن چیزی که قانون بگوید حق ملت ایران بوده و باید به آن تمکین کرد.
نارویی با بیان اینکه نتیجه رای شورای نگهبان به معنای حق الناس است، ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب فرموده اند رای همچون یک امانت و نوعی حق الناس است که باید به اهلش سپرده شود.
وی اظهار داشت: برگزاری یک رفراندم خوب تمام نقشه های شوم دشمن را بر ملا می کند لذا باید با تکیه بر وحدت، انسجام و اتحاد در این راستا گام برداشت تا به پیروزی دست یابیم.
امام جمعه نصرت آباد گفت: افرادی که درمجلس ورود پیدا می کنند باید دلسوز اسلام، نظام و انقلاب باشند و همانطور که امام راحل هم فرموده بودند پیرو ولایت فقیه باشند زیرا اصل برای ما ولایت است و اگر نباشد ما هیچ چیز نخواهیم داشت.
وی در پایان بیان داشت: انتخابات در ایران مظهر مردم سالاری دینی است که برپایه رای مردم تشکیل شده لذا حضور مردم در صحنه انتخابات به منزله پشتیبانی از نظام است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 49064

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcc0xq0.2bqoe8laa2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir