نماینده منتخب مردم زاهدان در مجلس عنوان کرد؛

اتحاد مسلمین سبب شکست معامله قرن می شود/ وحدت جهان اسلام لازمه مقابله با اسراییل غاصب است

31 ارديبهشت 1399 ساعت 10:30

فداحسین مالکی گفت:جمهوری اسلامی ایران در ایجاد این وحدت بین کشورهای اسلامی پیشگام بوده است، تحرکات اسراییلی ها در ایجاد اختلاف بین مسلمانان افزایش یافته و دولت ها وملت ها باید با صفوف متحد بر علیه این غده سرطانی اقدامات همه جانبه ای را داشته باشند.


مالکی نماینده منتخب مردم زاهدان در مجلس در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: روز جهانی قدس پس از نامگذاری توسط امام خمینی(ره) جایگاه خاصی نزد مسلمانان جهان پیدا کرد و بیش از 4 دهه از برگزاری راه پیمایی روز قدس و انزجار روز افزون جهانی از رژیم غاصب صهیونیستی می گذرد.

وی افزود: انتفاضه فلسطین به ملت های اسلامی گره خورده است در دهه اخیر شاهد شدت تنفر جهانی از رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین هستیم و ملت های اسلامی دریافته اند که عاملی که مانع اتحاد دنیای اسلام شده رژیم صهیونیستی است.

وی همدلی و وحدت بین جهان اسلام را لازمه مقابله با اسراییل غاصب دانست وخاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در ایجاد این وحدت بین کشورهای اسلامی پیشگام بوده است، تحرکات اسراییلی ها در ایجاد اختلاف بین مسلمانان افزایش یافته و دولت ها وملت ها باید با صفوف متحد بر علیه این غده سرطانی اقدامات همه جانبه ای را داشته باشند.
مالکی با بیان اینکه اسراییل دستانش به خون کودکان معصوم فلسطینی آغشته است، تاکید کرد: برخی سران کشورهای اسلامی مانند سعودی ها علی رقم جنایات اسراییل علیه ملت مظلوم فلسطین، به رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان می دهند و این در شان یک کشور مسلمان نیست کشورهای مسلمان باید با اتحاد و همدلی از مردم فلسطین دفاع کنند چراکه دفاع از آرمان های قدس شریف برای هر مسلمانی لازم و ضروری است.

نماینده منتخب مردم زاهدان اذعان کرد: طرح معامله بزرگ قرن؛ توطئه ای خطرناک از سوی آمریکا و اسراییل است که با وحدت کشورهای اسلامی این طرح محقق نخواهد شد و نشانه های شکست استکبارجهانی در این طرح هویدا است، تمامی گروه های اسلامی مقاومت در حمایت از ملت فلسطینی پیشتاز بوده اند و پس از شهادت شهید مقاومت سردار شهید سلیمانی منتظر تحولی اساسی در نهضت های اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: آرمان های امام خمینی(ره) در مسئله فلسطین در جهان فراگیر شده و باعث شکل گیری یک تفکر درمسئله فلسطین در بین جوامع اسلامی شده است روز قدس برخواسته از همین آرمان ها و نماد ظلم ستیزی مسلمانان جهان با صهیونیسم است.

انتهای پیام//


کد مطلب: 58064

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcc0xqp.2bq4e8laa2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir