رئیس شورای شهر زاهدان:

رویکرد شورا و شهرداری مبنی بر تاکیدات رهبری است/ اقتصاد مقاومتی عاملی برای تحقق درآمدهای پایدار

23 فروردين 1395 ساعت 8:48

رئیس شورای اسلامی زاهدان با اشاره به اینکه رویکرد شورا و شهرداری مبنی بر تاکیدات رهبری است، گفت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند عاملی در کاهش هزینه‌های مدیریت شهری باشدوزمینه رابرای تحقق درآمد پایدار فراهم کند.


به گزارش زاهدانه، از آنجایی که امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شد این مهم برای تمامی سازمان ها و ارگان ها همچون یک دستور کاری و فرمایش عملی است که شالوده همه اقدامات آنها، نه در حرف و بحث، که در عمل و اقدام خواهد بود.
در این راستا محمد امیر براهویی با اشاره به نامگذاری سال 95به عنوان اقتصادمقاومتی؛‌ اقدام و عمل اظهار داشت: رویکرد شورا و شهرداری در سال جاری بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری در سیاست گذاری ها و برنامه‌ ریزی ‌های شهری مبتنی براقتصاد مقاومتی است.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند در کاهش هزینه‌های مدیریت شهری باشد و زمینه را برای تحقق درآمد پایدار فراهم کند.
این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری در سال گذشته با مشکلات و تنگناه‌های مالی فراوان در حوزه عمران و خدمات شهری مواجه شده است، افزود: درسال جاری سعی داریم با افزایش درآمدهای پایداراین معضل را رفع کنیم.
رئیس شورای اسلامی زاهدان یکی از برنامه‌های اصلی شورای شهر زاهدان را ارتباط بیشتر و موثرتر با رسانه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا چاپ کتاب، معرفی شخصیت های بومی استان، بیان موضوعات شهری و آموزشی و پوشش خبری در سطح استان در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای شورای شهرتوسعه وافزایش درآمدهای پایدار است، بیان داشت: تعیین تکلیف اراضی مشاعی وقولنامه‌ای اراضی تا شعاع 10 کیلومتر، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، بازآفرینی شهری و توسعه مناطق محروم شهری، از جمله مطالبات شورای شهر درسال جاری است.
براهویی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان انتظارداریم تا با افزایش اعتبارات دولتی به شهرداری و پرداخت مطالبات شهرداری توسط دستگاهها با شورای شهر همکاری داشته باشند تا زمینه برای توسعه شهر فراهم شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 49758

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcc4mq0.2bqop8laa2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir