آقای رئیس جمهور یک سال گذشت چکار کردی ؟

23 خرداد 1393 ساعت 22:36


به گزارش زاهدانه ، وبلاگ " زاهدان بلاگ " نوشت :
img-20140427-wa0012.jpg

یکسال از روی کار آمدن دولت یازدهم با ریاست حسن روحانی می گذرد و خوب است نگاهی اجمالی به کارکرد این دولت با توجه به قولهایی که قبل از انتخابات به مردم داند بیندازیم:

مشکل همه مردم کشور گرانی و تورم است باید ببینیم دولت جدید برای رفع این مشکل چکار کرده است ؟ آیا از وقتی این دولت روی کار امده از تورم کاسته شده است و قدرت خرید مردم بیشتر شده است ؟

البته روی کاغذ و در گفتگوها اظهار می کنند که تورم کنترل شده و کاهش داشته است . اما تا زمانی این کاهش قیمت را در بازار و جامعه مشاهده نکنیم می توان این حرف را باور کرد ؟

نه تنها کاهش قیمت نداشته ایم بلکه اکثر اجناس بسبار گران تر شده است !! و مردم فقیر روز به روز فقیرتر و پولدارها هر روز بر دارایشان افزوده می شود.

دولت جدید تمام توان و قدرت خود را در بخش روابط خارجه گذاشته است اما متاسفانه در همین بخش هم ما تا کنون پیشرفتی مشاهده نکردیم . در اول همه نشستهای خارجه مسئولین اظهار میکنند روند مذاکرات خوب است اما در پایان مشاهده می شود که می گویند مذاکرات نتیجه خوبی نداشته است و در دور بعد مشخص می شود!!

همه دولت مردان می دانند که خواسته امریکا و اروپا از ایران این است که انرژی هسته ای را تعطیل کنند تا به ایران در عوض امتیازهایی بدهند و اگر این دولت می توانست این کار را می کرد و تلاش و  زحمت همه کسانی که در این راه جان خود را دادند نادیده می گرفت.

ار بجای این همه تلاش برای ارتباط با کشورهایی که جز نابودی ایران چیزیی در سر ندارند به بیانات رهبری توجه می شد و در راه اقتصاد مقاوتی و خود کفایی برنامه ریزی می شد قطعا نتیجه بهتری تا کنون حاصل می شد.

دولت یازدهم بر خلاف دولت های قبلی دولتی مردمی نیست و فقط قشری خاص طرفدار دولت هستند این را در مراسم استقبال سفرهای رئیس جمهور می توان مشاهده کرد . در استان سیستان و بلوچستان این موضوع به خوبی اثبات شده است.

این دولت در کارهای مردمی بسیار ضعیف عمل کرده است مانند توزیع سبد کالا که تا مدتها سوژه رسانه ها شده بود و جدیدا هم که در پرداخت یارانه ها این موضوع را مشاهده نمودیم .

وزرایی که برای این دولت انتخاب شده اند خود عامل تبلیغ فرهنگ غرب و شبکه های اجنماعی غربی شده اند . آیا واقعا این مسئولین از آسیبهای شبکه اجتماعی فیس بوک خبر ندارند که مردم را تشویق می کنند تا پیامهایشان را در فیس بوک مطرح کنند!! این خود باعث شده تا در دولت جدید فرهنگ غربی و حجاب غرب در کشور بیشتر رواج پیدا کند به نحوی که دیگر نمیشود جلوی بد حجاب ها را گرفت و آنها را نهی ار منکر نمود.

مطالبی که در بالا گفته شد همه در سطح کشوری بود حالا با توجه به این موضوع که بیشترین رای به روحانی از استان سیستان بلوچستان بوده است به دستاوردهای دولت جدید بعد از سفر به استان سیستان وبلوچستان می پردازیم:

آیا در این سفر اقدام که نفع استان ما باشد صورت گرفت ؟

تمام طرح هایی که در دولت قبل تصویب شده بود را مطرح کردند و بودجه ای قرار شد به آنها اختصاص یابد.

اما به مهمترین خواسته مردم استان که آن هم ایجاد بازارچه مرزی بود هیچ توجهی نشد .

در پایان فقط میتوانم بگویم آقاب روحانی حرفهای شما فقط در حد شعار بود و هیچ سودی تا کنون برای مردم کشور نداشته است . امیدواریم در 3 سال باقی مانده تدابیری صورت بگیرد تا قفل مشکلات مردم با شاه کلید شما باز شود...


کد مطلب: 34178

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcc4sq1.2bq0m8laa2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir