شهریاری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خبر داد:

حریق گسترده محل دپوی سوخت قاچاق در زاهدان

12 مرداد 1402 ساعت 20:20

شهریاری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: حریق گسترده محل دپوی سوخت قاچاق در زاهدان با تلاش یک‌ساعته اطفا شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، ابراهیم شهریاری در ارتباط با حریق گسترده محل دپوی سوخت بیان کرد: با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی زاهدان حریق منزل گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی‌درنگ دو گروه مجهز اطفای حریق از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل حادثه واقع در بلوار کشاورز - کشاورز ۶ اعزام کردند.

وی ادامه داد: با رسیدن آتش‌نشانان مشاهده شد یک منزل مسکونی که به‌صورت غیرمجاز حجم بسیار زیادی از فرآورده‌های نفتی از نوع بنزین را دپو کرده، دچار حریق شده و آتش هر لحظه در حال گسترش و سرایت به منازل مسکونی مجاور است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات کامل و با استفاده از چند رشته لوله آبده و کف آتش‌نشانی از چند ضلع وارد و مانع از سرایت و نشت سوخت به منازل اطراف شده و سرانجام با تلاش‌های فراوان حریق را اطفا و همچنین ایمن‌سازی لازم را انجام دادند.

وی افزود: باتوجه‌به سرعت عمل آتش‌نشانان در پیشگیری از گسترش آتش، حریق به منازل اطراف سرایت نکرده و قابل‌ذکر است این حادثه با تلاش یک‌ساعته چهار تیم از آتش‌نشان کنترل و اطفا شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 62672

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdccieqe.2bqim8laa2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir