خط کشی و نصب علائم ایمنی در محور زاهدان – زابل

21 مرداد 1399 ساعت 11:26

سرپرست اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های استان سیستان و بلوچستان از خط کشی و نصب علائم ایمنی در محور زاهدان – زابل در محدوده سه راهی دشتک خبر داد.


به گزارش زاهدنیوز، به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛سنچولی سرپرست اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های استان سیستان و بلوچستان به دنبال انتشار خبر باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر عدم خط کشی و نصب علائم در محور زاهدان – زابل محدوده سه راهی دشتک، ضمن تقدیر و تشکر از بذل توجه این رسانه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت برای افزون بر ۵۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این استان از اردیبهشت ماه سال جاری در دست اجراست.

امین سنچولی با اشاره به اینکه بهترین شرایط برای حمل و نقل جاده‌ای ایمن داشتن رویه آسفالت مناسب و با کیفیت همراه با نصب علائم ایمنی است، اظهارداشت: ایجاد شرایط مناسب برای سفر ایمن و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح ملی است که با تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های تحت پوشش این اداره‌کل تا پایان تابستان سالجاری با قوت تداوم خواهد داشت.

او ادامه داد: در این راستا بهسازی محور زاهدان – زابل در محدوده سه راهی دشتک تا لوتک توسط این اداره کل با سه پیمانکار درحال انجام است.

سرپرست اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های استان سیستان و بلوچستان افزود: این عملیات اجرایی شامل تعریض محور به طول ۲۳ کیلومتر، اجرای فوکسیل حفاظتی (قیرپاشی) به طول ۲۴ کیلومتر، روکش آسفالت به طول ۳ و نیم کیلومتر، عملیات پیشگیرانه درزگیری به طول ۳۵ هزار متر انجام شده که به دلیل نوع فعالیت، خط کشی محور و نصب علائم به تناوب در دست اجرا می‌باشد.

او تصریح کرد: تاخیر پیش آمده در اجرای خط کشی و نصب تابلو و علائم ایمنی به دلیل طوفان‌های شن منطقه در دو هفته اخیر بوده که هم اکنون این اقدام مهم راهداری به منظور افزایش ایمنی مسیر‌ها و تسهیل در تردد کابران جاده‌ای در دست اجرا است.

Remaining Time -0:51
 
کد ویدیو

انتهای پیام/پ


کد مطلب: 58479

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcco0qp.2bq4m8laa2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir