فرماندار زاهدان مطرح کرد:

بخش خصوصی، سکاندار اقتصاد مقاومتی/ اختصاص 30 درصد از کل بودجه عمرانی به حاشیه شهر

22 فروردين 1395 ساعت 8:20

فرماندار زاهدان با بیان اینکه بخش خصوصى، سکاندار اقتصادمقاومتی است، گفت: اقتصاد مقاوم می تواند در مقابل آنچه که ممکن است در معرض توطئه‌ دشمنان قرار گیرد، ایستادگی کند.


مجتبی خانجانی در گفت‌ وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه عملکرد فرمانداری زاهدان در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است خوب می باشد، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمنان  و رسیدن به خودکفایی است که باید در همه حوزه‌ها به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی، سکاندار اقتصاد مقاومتی است،گفت: اقتصاد مقاوم می تواند در مقابل آنچه که ممکن است در معرض توطئه‌ دشمنان قرار گیرد، ایستادگی کند از اینرو استفاده از فکر و اندیشه صاحب نظران گامی درجهت تحقق آن به شمار می آید.

این مسئول با اشاره به اینکه خدمات و گام های مناسبی در حوزه شهری باهمکاری نهادهای مربوطه برنامه ریزی شده است، افزود: امسال سه مدل هدف را دنبال خواهیم کرد که نمونه آن اختصاص 30درصد از کل بودجه های عمرانی و تملک دارایی به بخش های حاشیه شهر زاهدان است بگونه ای که هرچه عدد ریالی بودجه شهرستان باشد 30 درصد آن برای حاشیه شهر صرف می شود.

فرماندار زاهدان با بیان اینکه امسال برنامه های خوبی درحوزه عمران در دست اقدام قرار گرفته است، بیان کرد: وضعیت دارایی ها درحوزه دولت بسیار خوب شده وتوانسته‌ ایم 91درصد اعتبارات در بخش عمران را اخذ کنیم. 

 خانجانی احیای قنوات روستاها را برنامه ای مهم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عنوان کرد و گفت: با توجه به خشکی و اقلیمی بودن منطقه و از آنجایی که در جهان جنگ آب را خواهیم داشت احیای قنوات در روستاها یکی از برنامه های مهم امسال است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 49749

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdccomq0.2bqo08laa2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir