جشنواره موسیقی فجر استان در مناطق سیل زده برگزار می شود

7 بهمن 1398 ساعت 13:55

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری جشنواره موسیقی فجر امسال در مناطق سیل زده جنوب استان خبرداد.


به گزارش زاهدنیوز ؛ حسین مسگرانی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: جشنواره موسیقی فجر استان امسال در دهه مبارک فجر با حضور هنرمندان مطرح استانی در مناطق سیل زده برگزار خواهد شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود : این اقدام برای بالابردن سطح نشاط اجتماعی در بین سیل زدگان جنوب استان است و با همکاری روسای ادارات شهرستانها به صورت گروهی از 15 تا 21 بهمن اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی گروههای شرکت کننده در این جشنواره از استان هستند و هنرمندان مطرحی در این جشنواره شرکت خواهند کرد ضمن اینکه برخی از گروههای موسیقی استان نیز برای شرکت در جشنواره کشوری فجر آماده و اعزام خواهد شد.

مسگرانی با اشاره به جشنواره تئاتر فجر نیز بیان کرد:جشنواره تئاتر فجر نیز از 15 تا 20 بهمن آغاز می شود و گروه های نمایش خیابانی در مناطق سیل زده اجرا خواهند داشت و سه کار صحنه ای هم که شرکت کنندگان آن از خارج استان می آیند در جشنواره اجرا خواهند داشت.

وی ادامه داد: دو اثر نمایشی "جایی برای هیچ کس" از مهدی تقی زاده و نمایش "گل پری" به کارگردانی و نویسندگی سعید بادینی در بخش تئاتر خیابانی فجر پذیرفته شده اند و اجرا خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره قرآن و عترت از 15 تا 21 بهمن ماه بیان کرد: جشنواره قرآن و عترت نیز در ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد که در بخش های فیلم کوتاه، جشنواره خیابانی قرآن و عترت و تئاتر در سراسر استان و دیگر شهرهای استان است.

مسگرانی افزود: بخش هنرهای تجسمی جشنواره قرآن و عترت که در چابهار برگزار خواهد شد شامل نقاشی، عکس و خوش نویسی است که درآن ایده های قرآنی باید کار شود و جشنواره فیلم و فیلمنامه نویسی قرآنی نیز در سراوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/






کد مطلب: 57795

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdccpmqp.2bqmo8laa2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir