معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از اهداف آموزش و پرورش است

5 خرداد 1401 ساعت 11:24

محمد الیاس انصاری نیا گفت: یکی از اهداف آموزش و پرورش،غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده است،اجرا و همه گیر شدن این طرح به رشد ورزش همگانی کمک خواهد کرد.


به گزارش زاهدنیوز، انصاری نیا؛ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در کارگروه کانون های ورزشی طرح اوقات فراغت ویژه دانش آموزان بیان کرد: در راستای ورزش دانش آموزی کمک تمامی همکاران ستادی و مجتمع های آموزشی-ورزشی لازم و ضروری به نظر می رسد چرا که ورزش دانش آموزی پایه و اساس ورزش کشور است.

وی از برنامه های کانون های ورزشی به عنوان مکمل های ساعت ورزش مدارس یاد کرد و گفت:برنامه های طرح اوقات فراغت دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی در دو جنسیت پسر و دختر اجرا خواهد شد.

انصاری نیا تصریح کرد: یکی از اهداف آموزش و پرورش،غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده است،اجرا و همه گیر شدن این طرح به رشد ورزش همگانی کمک خواهد کرد.

غلامرضا حاضر؛ رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی گفت:اکنون ما باید دانش آموزان را به محیط دیگری بیاوریم تا آن ها با دوستان و همسالان خود ارتباط داشته باشند و شادابی به آن ها بازگردانده شود.

وی افزود: از آنجا که این طرح، مهارتی است می توانیم آن ها را در مجتمع های آموزشی-ورزشی با حداکثر امکانات و تجهیزات و تحت نظر مربیان مجرب برگزار کنیم.

در پایان جلسه، اعضای کارگروه در خصوص برگزاری هر چه بهتر طرح اوقات فراغت دانش آموزان در قالب کانون های ورزشی،پیشنهاداتی ارائه نمودند.


انتهای پیام/


کد مطلب: 60935

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdccpoqe.2bqx18laa2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir