برگزاری بازارچه کسب و کار در دبیرستان ام البنین(س) زاهدان

19 بهمن 1398 ساعت 12:18

همزمان با دهه مبارک فجر جشنواره کسب و کار و مهارت آموزی به مدت ده روز در دبیرستان هیئت امنایی ام البنین(س) زاهدان برگزار می شود.


زهرا میردر گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره مهارت آموزی دانش آموزان، ایجاد انگیزه و خلاقیت برای دانش آموزان، ایجاد زمینه کسب و کار برای خود و خانواده های آنها و ارائه ایده هایی که در زمینه ثبت اختراع داشته اند است و امسال سطح تولیدات دانش آموزان بالاتر از قبل بوده است.

مدیر دبیرستان هیئت امنایی ام البنین(س) زاهدان ادامه داد: این جشنواره در 17 غرفه درحال برگزاری است و سوزن دوزی، سفال، عکاسی، طرح رزین، فعالیت با شمع، سکه دوزی، ثبت اختراع و فعالیت های آموزشی از جمله بخش های این جشنواره هستند.

وی افزود:امسال با توجه به شهادت حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت ایشان سرودی همگانی با عنوان سردار دلها نیز توسط دانش آموزان این مدرسه و با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان اجرا گردید.

میر با اشاره به اینکه حمایت هایی از سوی پژوهش سرای آموزش و پرورش و استانداری نسبت به اختراعات دانش آموزان انجام گرفته است، بیان کرد: 5 اثر دانش آموزان ثبت اختراع شده و توسط پارک علم و فناوری استان نیز برگزیده شده است و امیدواریم این اختراعات در آینده به تولید انبوه برسد.

وی درپایان با دعوت از اولیای دانش آموزان برای بازدید از این جشنواره خاطرنشان کرد: از همه مربیان، مسئولان ادارات و اولیای دانش آموزان دعوت می شود برای حمایت و خرید آثار دانش آموزان از این جشنواره بازدید کنند تا دانش آموزان با انگیزه ای مضاعف به فعالیت های پژوهشی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/



کد مطلب: 57821

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdccs4qp.2bqmi8laa2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir