در یادواره ‌شهدای علم و فناوری در زاهدان مطرح کرد

پدر شهید احمدی‌روشن: خوشحالم ‌«پرچم» ‌مصطفی به دست 6 هزار دانشجو افتاد

11 اسفند 1392 ساعت 18:47

ششمین یادواره شهدای عاشورائیان با محوریت شهدای علم و فناوری و با حضور حضور پدر شهید احمدی روشن در زاهدان برگزار شد.


به گزارش زاهدانه ، پدر شهید احمدی روشن ظهر امروز در حاشیه برگزاری ششمین یادواره شهدای عاشورائیان ‌اظهار داشت: بعد از شهادت شهدای علم و فناوری به ویژه شهید شهریاری، رضایی، علی محمدی و احمدی روشن دانشجویان رشته فیزیک هسته‌ای اعلام آمادگی کردند تا راه این عزیزان را ادامه دهند.

رحیم احمدی روشن افزود: بسیار خوشحالیم که اگر در این جبهه پرچم یک شهید از دستش افتاد، حدود 6 هزار نفر دیگر اعلام آمادگی کرده‌اند تا در این عرصه فعالیت کنند.

وی ادامه داد: تحریم و تهدید علیه ملت ایران تاثیر نداشته و این مردم تا پای جان از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این همایش ‌با بیان اینکه کسانی که در مکتب ارزش‌های حاکم بر نظام به شهادت می‌رسند لحظه شهادت نعمات خداوند را مشاهده می‌کنند‌، گفت: ملت ایران شهدایی از جنس دانشجو، دانش‌آموز، کارمند، روحانی، کسبه و سایر قشرهای جامعه تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

‌آیت‌الله عباسعلی سلیمانی تاکید کرد: هر کس در عرصه دفاع و خدمت حضور داشته و در آن جایگاه کشته شود مفتخر به داشتن واژه شهید می‌شود.

ششمین یادواره شهدای عاشورائیان با محوریت شهدای علم و فناوری و با حضور حضور پدر شهید احمدی روشن در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان بلوچستان که از شب گذشته در زاهدان آغاز شده تا امشب ادامه دارد.

‌انتهای پیام/


کد مطلب: 31090

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdccxxq1.2bqso8laa2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir