در گفت و گو با مولوی اهل سنت؛

محرومیت زدایی یکی از وظایف اصلی و اولویت دار سپاه و بسیج است

5 آذر 1401 ساعت 11:55

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور گفت: بسیج در طول انقلاب اقدامات ماندگار بسیاری در راستای محرومیت زدایی در روستاهای استان انجام داده که یکی از وظایف اصلی و اولویت دار سپاه و بسیج است.


مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز با بیان اینکه از بسیج مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهان می توان نام برد، بیان کرد: بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاک ترین، فداکارترین و آماده به کار ترین جوانان کشور حضور دارند، که در راس آن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که برای این ملت و به منظور پیشرفت این کشور تلاش های بیشماری کردند.

وی با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر اینکه بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمر است، افزود: بسیج یک فکر و حرکت خدایی و معنوی است، زمانی که واژه بسیج در ذهن تداعی می شود خوبی ها و صفات شایسته ای در ذهن تداعی می شود.

این عالم اهل سنت کار برای رضای خدا و خدمت بی منت به مردم را از جمله صفات بارز یک بسیجی برشمرد و گفت: از اساسی ترین کارهایی که برعهده بسیج و دربافت و هویت درونی بسیج دخالت دارد، حمایت و دفاع از اصول اسلامی است.

مولوی ریگیان پور اظهار کرد: بسیج در طول انقلاب اقدامات ماندگار بسیاری در راستای محرومیت زدایی از جمله آبرسانی، جاده و برق، بیمارستان های صحرایی در روستاهای استان انجام داده که تمام این اقدامات آلامی بر مشکلات و عاملی در توسعه و پیشرفت مناطق محروم بوده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 61557

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcd5k09.yt0fk6a22y.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir