فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور عنوان کرد:

بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس عامل رفع مشکلات کشور/شهدا با خداوند معامله کردند

1 مهر 1400 ساعت 18:23

سردار محمد کرمی گفت: اگر فرهنگ دفاع قدس را در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به کار بگیریم همه مشکلات حل می شود.


به گزارش زاهدنیوز؛ سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در مراسم غبارروبی مزار شهدا در زاهدان بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی تلاش کردند با برنامه ریزی و راه اندازی جریان های مختلف، انقلاب اسلامی را متوقف کنند در دورانی که صدام با تکیه بر استکبار و قدرت های دنیایی، جریان نظامی علیه کشور ما را آغاز و از زمین ، هوا و دریا و زمین به مرزهای ما حمله کرد، امام خمینی(ره) با اتکا به خداوند با همراهی ملت به مقابله با آن پرداخت و سرنوشت صدام که به دنیا و غرب متکی بود را شاهد بودیم.

وی افزود: تمام تلاش دشمن این بود که در یک هفته، ایران اسلامی را تصرف کنند اما شهدا و رزمندگان در کنار ملت عزیز ایران با تمام توان قدم در عرصه دفاع مقدس گذاشتند، اولین عهد را با خداوند بسته و در اوج بندگی و عشق بازی با باری تعالی به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که همه تصور می کردند انقلاب دچار آسیب می شود رزمندگان قدم در مسیر دفاع از کشور گذاشتند و امروز اقتدار و امنیت ایران اسلامی مرهون خون این شهداست گرامیداشت یاد شهیدان به معنای پاسداشت دلدادگی به خداوند متعال و ایثارگری و شجاعت است.

سردار کرمی تاکید کرد: دفاع مقدس رنگ الهی داشت و دشمن با همه تجهیزاتش در مقابل اراده رزمندگان شکست خورد، چرا که آنان به خداوند متعال وصل بودند و برای رضای الهی به نبرد با دشمنان می پرداختند، انقلاب اسلامی اراده الهی است رزمندگان و شهدا با همه وجود برای اجرای فرمان الهی به میدان آمدند و به تکلیف خود عمل کردند.

وی ادامه داد: اگر امروز در یمن، عراق و سوریه جریان مقاومت شکل گرفته است، به دلیل فداکاری این شهداست که این فرهنگ جهاد و شهادت را از دفاع مقدس گرفته اند، اگر این فرهنگ دفاع قدس را در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به کار بگیریم همه مشکلات حل می شود، چراکه هنگامی فرد خود را همه جا در محضر خداوند می بیند تلاش او دوچندان می شود و برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب تلاش می کند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور اذعان کرد: شهدا در شرایط سختی که همه جبهه باطل به مقابله با  حق آمده بود  به میدان آمدند و در راه حق ایستادند و با خدا معامله کردند و در اوج بندگی خداوند آنان را پذیرفت، انسان بسیار ارزشمند است شهدا قدر و قیمت خود را دانسته و با پروردگار معامله کردند و همه ما باید در اجرای فرامین الهی تلاش کنیم و از زندگی شهدا درس بگیریم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 60396

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcd9s09.yt0zn6a22y.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir