به مناسبت هفته بسیج؛

هفتمین المپیاد ورزشی محلات جام عماریون در زاهدان برگزار شد

6 آذر 1395 ساعت 8:00

رئیس کمیسیون ورزش وجوانان شورای اسلامی شهرزاهدان گفت: هفتمین المپیاد ورزشی محلات جام عماریون به مناسبت هفته بسیج در شهرستان زاهدان برگزار شد.


عباس شیبک در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به برگزاری هفتمین المپیاد ورزشی محلات جام عماریون که به مناسبت هفته بسیج و به همت شورای اسلامی در شهرستان زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات فوتبال یادواره شهید اسحاق شاقوزهی با حضور هشت تیم از یکم تا پنجم آذر ماه در زمین ورزشی محله کریم آباد برگزار شد.
وی گفت: در بازی نیمه نهایی که بین تیم های باقری شیرآباد و منتخب شهر برگزار شد درنهایت منتخب شهر با نتیجه 3 بر صفر باقری شیرآباد را شکست داد و به مقام سوم دست یافت.
این مسئول با اشاره به برگزاری فینال بین تیم های اتحاد کریم آباد و ستاره شرق زیباشهر نیز افزود: در این فینال تیم اتحاد با نتیجه 5 بر2ستاره شرق زیباشهر را شکست داد و مقام اول را کسب کرد.
شیبک در ادامه از برگزاری مسابقات طناب کشی یادواره شهید مدافع حرم حسینعلی کیانی خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 8 تیم در زمین ورزشی محله کشاورز برگزار شد که هیات همگانی زاهدان، چمران شمالی و کمیته امداد خمینی(ره) به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 52791

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcdf50k.yt0xn6a22y.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir