امام جمعه موقت زاهدان؛

مردم منتظر پاسخ کوبنده مسئولین به بدعهدی امریکا/ اختلافات داخلی نباید موجب سو استفاده دشمنان نظام شود

17 دی 1395 ساعت 14:08

امام جمعه موقت زاهدان: مردم منتظر پاسخ کوبنده مسئولین به بد عهدی های آمریکا در بحث برجام هستن


به گزارش زاهدانه؛ به نقل از دادمردان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: تقوا باعث آمرزش گناهان انسان می شود و فرد مومن با تقوا می تواند با خدا ارتباط داشته باشد تا پروردگار گناهان وی را پوشیده و توبه او را بپذیرد.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: اگر انسان بی پروا باشد قلب او در برابر گناهان سیاه شده و از حداقل تقوای الهی که انجام کامل واجبات و ترک محرمات است دور خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز کشف حجاب اجباری آن را بزرگترین توطعه استعمارگونه رضا شاه برای نابودی اسلام دانست و بیان کرد: زنان مسلمان ایران با قدرتی الهی در آن سالها سیاه که رضا شاه ملعون با قلدری قصد لکه دار کردن عفاف و حجاب اسلامی را داشت، عفت پیشه کرده و با سرسختی مقاومت کرده تا در نهایت این توطعه استکبار را با شکست رو به رو کردند.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال۵۶ پس از شهادت فرزند برومند امام خمینی(ره) رژیم سفاک پهلوی در ۱۶دی ماه با انتشار مقاله ای در روزنامه اطلاعات مردم را به خشم آورده و در جواب این هتک حرمت دست به راهپیمایی زدند که با دخالت نیروهای شاه راهپیمایی را به خاک و خون کشیدند و تعداد زیادی از مردم، طلاب و روحانیون رو به شهادت رساندند.

حجت الاسلام حمیدی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هسته ای، خاطرنشان کرد: ۲۱ دی ماه مصادف است با سالگرد شهادت شهید سعید احمدی روشن که در سال۹۰ به دست دشمنان نظام به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: شاه بیت مسائل منطقه ای امروز مسئله آزادی حلب است که این شهر را نیز همانند خرمشهر خدا آزاد کرد و بعد از عنایت پروردگار دو عامل دیگر بود که دست دشمنان را از آن کوتاه کرد اولین عامل تلاش عموم مردم و عامل دوم وجود نیروهای مقاومت بود.

 

مردم ترکیه فدای سیاست های اشتباه دولتمردانشان می شوند

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره با حملات تروریستی اخیر در ترکیه، خاطر نشان کرد: ترکیه از ان دسته از کشورهایی بود که در برابر داعش سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته بود و تروریست ها را به دو دسته خوب و بد تقسیم کرده بود اما امروز که نوک پیکان حملات داعش ترکیه را نشانه گرفته است این مردم بیگناه و مسلمان ترکیه هستند که در این بین فدای سیاست ها و عملکرد اشتباه دولت مردان این کشور می شود.

وی با اشاره به مسئله گور خواب ها، بیان کرد: با وجود اینکه این مسئله اصلا خوشایند نیست اما نباید خدمات نظام و انقلاب را به محرومان و نیازمندان جامعه نادیده گرفت و با بزرگنمایی چنین مسائلی، باعث سو استفاده دشمنان شویم و حیثیت نظام را زیر سوال برد.

حجت الاسلام حمیدی در ادامه گفت: در چند روز گذشته که شاهد به وحود آمدن برخی اختلافات در بین مسئولین ارشد کشور بودیم  باز هم معاندین و دشمنان نظام با ورود به این اختلافات درون سازمانی سعی در خدشه دار کردن آبروی نظام داشتند.

وی اظهار داشت: مردم انقلابی و مسئولین کشور در اصل نظام هیچ گونه اختلافی نداشته و با همه قدرت از اصول نظام و کیان انقلاب دفاع کرده و از سیاست های مدون و شناخته شده استکبار ستیزی و مقابله با دشمنان حمایت می کنند.

رئیس دستگاه قضا در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بد عهدی های آمریکا در بحث برجام، ادامه داد: مردم منتظر پاسخ کوبنده مسئولین به این بد عهدی ها هستند.

وی در پایان با گلایه از انتشار اخبار محرمانه و مسائل مربوط به جلسه نشست وزیر امور خارجه و نمایندگان شورا، تاکید کرد: رسانه ها نباید با انتشار چنین اخباری و مسائلی چون گور خواب ها و یا اختلافات داخلی و سازمانی مسئولین کشوری، باعث سو استفاده دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب شوند.

 

انتهای پیام//


کد مطلب: 53448

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcdjo0k.yt0so6a22y.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir