فرمانده یگان امنیتی حیدر کرار(ع) زاهدان:

در مقابله با دشمن خاکریزهای مقاومت را محکم ترکنیم/ دستگیری تفنگدران آمریکایی نشان اقتدار و صلابت سپاه و بسیج بود

5 بهمن 1394 ساعت 8:53

فرمانده یگان امنیتی حیدر کرار(ع) زاهدان دستگیری تفنگدران آمریکایی در آبهای خلیج فارس را نشان از اقتدار و صلابت بسیج و سپاه عنوان کرد و گفت: این اقدام نماد قدرت و عظمت ایران اسلامی است که ابهت آمریکایی‌ها را در هم شکست.


به گزارش زاهدانه، ابراهیم باغبانی در یادواره شهدا و ایثارگران عملیات کربلای 5 با اشاره به اینکه برگزاری رزمایش سردار شهید محمد زاده نشاط و شادابی و همدلی را بین افراد بوجود آورده است، اظهار داشت: برگزاری اینگونه رزمایش ها تاثیرات مثبتی دارد که باعث نزدیکی و اخوت بسیجیان می شود.
وی گفت: عزت، صلابت، اقتدار، توسعه و رونق ملت ایران مدیون جانفشانی رزمندگانی است که از انقلاب دفاع کرده اند.
فرمانده یگان امنیتی حیدر کرار(ع) زاهدان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف ثمره خون ایثارگری هزاران شهید است، افزود: شهدایی که از جنس عاشورا بودند و درس کربلا و انقلاب و آموزه های دینی را آموختند امروز کشتی نجات و هدایت افراد جامعه هستند.
وی دستگیری تفنگدران آمریکایی در آبهای خلیج فارس را نشان از اقتدار و صلابت بسیج و سپاه عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام نماد قدرت و عظمت ایران اسلامی است که ابهت آمریکایی‌ها را در هم شکست.
باغبانی ادامه داد: اگر دو اصل ولایت پذیری و ولایت محوری در جامعه محقق و نهادینه شود قطعا پیروز تمام میدان ها خواهیم بود.
وی در پایان با بیان اینکه امروز دشمنان ایمان و ولایت جامعه اسلامی را نشانه گرفته اند، بیان داشت: دشمنان قصد دارند ولایت پذیری و ولایت محوری را کمرنگ کنند از اینرو می طلبد ما هوشیار باشیم و خاکریزهای مقاومت را محکم تر و مستحکم تر کنیم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 49155

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcdkf0o.yt0nk6a22y.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir