یک کارشناس سیاسی مطرح کرد؛

دولت جوان انقلابی علاج دردهای مزمن کشور/انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین عامل حل مشکلات است

12 خرداد 1400 ساعت 12:17

یاسر میر گفت: دشمن در کمین است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده خواهد کرد، حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای بسیار مهم است.


یاسر میر کارشناس سیاسی در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: جنگ و دفاع تمام نشده و به گفته رهبر معظم انقلاب خرمشهرها در پیش است اکنون نیز مقطع حساس انتخابات را در پیش رو داریم و نیاز است تا با وحدت انسجام ، حضور حداکثری در صحنه و با توکل به خدا باید وارد این عرصه شویم.

وی افزود: دشمن در کمین است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده خواهد کرد، حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای بسیار مهم است و وجود طیف های مختلف سیاسی رقابت جدی را به وجود آورده ، سلامت انتخابات و رای مردم خیلی برای نظام جدی است.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور دولت دوازدهم تنها با کمتر از سیصدهزار رای توانست بر این کرسی بنشیند و این نشان دهنده اهمیت رای مردم و صیانت و حراست از آرای ملت است، انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری اهمیت زیادی در انتخابات دارد اما انتخاب آگاهانه  می تواند از مهمترین موضوعات انتخابات پیش رو باشد.

میر تاکید کرد: رهبرمعظم انقلاب در مقاطع مختلف علاج دردهای مزمن کشور را دولت جوان انقلابی دانستند نظام ما مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است اما حضور مردم در انتخابات و تعیین دولت جدید تنها انتخاب شخص نیست بلکه زنجیره ای از مسولان را با انتخاب رئیس جمهور سر کار می آوریم .

وی ادامه داد: مقصود رهبر انقلاب از دولت جوان انقلابی تنها به سن نیست و منظور استفاده از نیروهای جوان در بدنه اجرایی کشور و دولتی که تحرک و پویایی و پشتکار داشته  و تنها مدیریت پشت میز نشین نداشته باشد بلکه مجاهدت و پشتکار و تلاش شبانه روزی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

این کارشناس سیاسی اذعان کرد: تجربه 42 سال انقلاب نشان می دهد هر کجا براساس اصول امام و رهبری عمل شده موفق بوده ایم موفقیت های کشور در عرصه های دفاعی و هسته ای و قدرت منطقه ای نشان داده هر کجا با روحیه انقلابی گری عمل شده موفق بوده ایم اما هرجا از اصول انقلاب فاصله گرفته شده است پسرفت کرده ایم.

وی گفت: دولت جوان انقلابی یعنی دولتی که ساختار اجرایی و اداری کشور را بر عهده بگیرد و دارای پویایی، پشتکار و نیروی جوانی است و بر قدرت جوانان باور دارد، دولت تحول خواه باید در جامعه شکل بگیرد و تغییر به وجود بیاید، مردم نباید با موضوعات جزئی مانند قیمت اجناس گرفتار شوند و عدم تدبیر باعث این گرفتاری شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 59875

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcdkj0k.yt0n56a22y.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir