خطبه های نماز جمعه 27 مهر زاهدان

خطیب جمعه زاهدان:مسؤولان امنیتی برای آزادی و سلامت بسیجیان و مرزبانان میرجاوه تلاش کنند

27 مهر 1397 ساعت 14:22


به گزارش زاهدنیوز، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: زیباترین مناسبتی که در ماه صفر در اختیار امت اسلامی است اربعین حسینی است.
امام جمعه زاهدان افزود: اربعین حسینی یعنی تامین کننده همه نیازهای جامعه اسلامی به شرطی که با درک و شعور اسلامی باشد.
سلیمانی بیان کرد: زمانی که دشمن این حضور گسترده مردم و میلیونی را می‌بیند می‌هراسد، آنهم در کشوری که نا امنی همیشه بیداد میکرده اما این اجتماع میلیونی و بزرگ باعث وحشت در دل دشمن میشود.
امام جمعه زاهدان افزود: در اربعین دلها و دستهای مسلمانان با هم گره میخورد به طوری که در همین زاهدان میبینین هزاران نفر از مسلمانان پاکستان برای حضور در اجتماع بزرگ اربعین اینجا در زائر سرا حضور پیدا میکنند و به عشق ابا عبدالله استاد دانشگاه برای کفش واکس زدن زائر امام حسین با تمام وجود به میدان می آیند.
وی گفت: کور بشوند دشمنان اسلام که نمیتوانند این اجتماع و این پیوند و وحدت را ببینند، دستاورد دیگر اربعین این است که دشمن میخواهد عراق و ایران را دشمن هم بخواند و این فضا را مسموم کند.
خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: اما این اربعین است که عراقی پای زائر ایرانی را چرب میکند و این ایرانی است که کفش زائر پاکستانی را واکس میزند، اربعین یادگار زین العابدین‌ها و زینب کبری(س) است اربعین یادگار ابا عبدالله و یارانش است.
وی افزود: اما اربعین امسال ما با اربعین سالهای گذشته مقداری فرق دارد با این همه تورم و گرانی ارز دشمن فکر میکرد دیگر هیچ کس از ایران تمایل به رفتن ندارد اما آمار نشان میدهد که امسال با همه این تورم ها جمعیت بیشتری به سمت کربلا عازم هستند.
سلیمانی در ادامه خطبه های نماز جمعه افزود: در بامداد روز 24 مهر در مرز میرجاوه تعدادی از بسیجیان ما به دست دشمن ربوده شده است، گروهک جیش الظلم این مسئولیت را به عهده گرفته پس از دستگیری عبدالمالک ریگی ملعون و اعدام او این گروه به وجود آمد و سرکرده این گروه شخصی به نام عبدالله زاده این گروه را رهبری کرده و در شهرهای مرزی ما این گروهک علیه نظام تبلیغ های کرده و با همدستی موساد این گروهک شبیه گروهک مجاهدین خلق است.
وی ادامه داد: فعالیت این گروهک برای فروپاشی نظام و نا امنی در استان ما است که به دست ال سعود پشتیبانی میشود و در انتها آمریکا با هزینه های فراوان به این گروهک کمک میکند. همه ما میدانیم پایگاه های این گروهک های جلاد در خاک پاکستان است و دولتمردان برای نابود کردن این گروهک ها کوتاهی کردند.
سلیمانی با تاکید بر اینکه دولت پاکستان در عمل به هیچ یک از قول‌های خود عمل نکرده، گفت: اگر دولت پاکستان واقعا برای نابود کردن این گروهک‌ها دست به عمل جدی نزدند باید نوع دیگری از برخورد را ببینند.
سلیمانی افزود: دشمن با اقدام مسموم کردن چند بسیجی و مرزبان و ربودن آنها از پشت خنجر زده چون هیچ زمانی در جنگ رو در رو نتوانستند پیروز شوند، تروریسم با این کار میخواهد ایران را نا امن جلوه دهد.
خطیب نماز جمعه زاهدان گفت: تقاضای مردم از دولت و ماموران گمنام امام زمان و برادران سپاه پاسداران این است که برای آزادی و سلامت این عزیزان تلاش کنند و مطمئن هستیم این تلاش به جد انجام خواهد شد.
سلیمانی همچنین از طوایف مختلف این درخواست را داشت که با ریش سفیدی حسن نیت خودشان را برای آزادی این عزیزان ثابت کنند.

انتهای پیام


کد مطلب: 56535

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcdkk0k.yt09s6a22y.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir