مدیر امور توزیع برق شهرستان خاش؛

دستگیری پنج سارق حرفه‌ای تجهیزات شبکه برق در شهرستان تفتان

21 ارديبهشت 1401 ساعت 11:31

لیاس ابراهیمی گفت: طی اقدامی عملیاتی توسط نیروی انتظامی و با همکاری پرسنل برق و مردم پنج سارق سیم و‌ تجهیزات شبکه برق شهرستان تفتان شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش زاهدنیوز، الیاس ابراهیمی، مدیر امور توزیع برق شهرستان خاش گفت: طی اقدامی عملیاتی توسط نیروی انتظامی و با همکاری پرسنل برق و مردم پنج سارق سیم و‌ تجهیزات شبکه برق شهرستان تفتان شناسایی و دستگیر شدند.

 وی افزود: با توجه به وقوع چند فقره سرقت تجهیزات شبکه برق در شهرستان تفتان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و همکاران توزیع برق این منطقه قرار گرفت.

ابراهیمی با بیان اینکه حدود ۵۰ کیلو گرم سیم شبکه برق حین دستگیری از این سارقان کشف و ضبط شد، افزود: پرونده قضایی جهت این سارقان تشکیل و متهمان به مراجع مربوطه معرفی شدند.

مدیر امور توزیع برق شهرستان خاش ادامه داد: طی ۶ ماه دوم سال گذشته هزار و ۴۶۸ کیلو گرم شبکه برق توسط سارقان، از مناطق مختلف شهرستان تفتان به سرقت رفته است.

وی نقش و همکاری مردم در این حوزه را مهم دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک در ساعات غیر متعارف که در حال صعود و یا فرود از تیرهای برق بودند، مراتب را سریعا به شماره ۱۱۰ نیروی انتظامی یا سامانه ۱۲۱ شرکت توزیع برق اعلام کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 60864

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcdoj09.yt0z96a22y.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir