در مراسم اربعین اولین خبرنگار مدافع حرم مطرح شد

جبهه مقاومت جبهه حق است

5 دی 1395 ساعت 12:48

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه جبهه مقاومت جبهه حق است، گفت: شهدا هرآنچه در طبق اخلاص داشتند در راه خدا قرار دادند.


به گزارش زاهدانه، چهل روز از شهادت اولین خبرنگار مدافع حرم شهید محسن خزائی دلاور مرد سیستان وبلوچستان می گذرد همان که با عروج ملکوتی اش همه عاشقان و دلدادگان بی بی زینب(س) گریستند و سوختند.
اکنون که دلم بی قرار است ودر غم فراقت اشک می ریزم می خوام بگویم ای شجاع مرد بسیجی چه زیبا مهره های عشق را کنار هم چیدی و چه پلکانی مهندسی کردی که از زاهدان به سوریه و حلب برسی و شهادت این آرزوی دیرینه ات را رقم بزنی.
به خدا چه گفتی تو زیبا و عاشقانه که فرشتگان پیکر نازنینت را صحیح و سالم برای مردم دیارت به ویژه زینت سه ساله ات بیاورند و در زادگاهت همانند عزاداری روز عاشورا با شکوه و افتخار در جوار شهدای گلگون کفن این خطه از میهن انقلاب اسلامی آرام بگیری.
چه زیبا و پر افتخار به جمع ما بازگشتی تا همه دوستان و هرآنکه تو را می شناخت و نمی شناخت پیکرت را بر دوش بگذارند و خاطرات صدای گرم و پر مهرت را به گوش همگان برسانند.
چه زیبا شهادت و اقتدارت را به گوش بی بی سی و ایادی رسانه ای دنیای استکبار و ظلم کشاندی تا آنها بدانند در هر لباس و جایگاهی دست از تبعیت ولایت فقیه بر نخواهیم داشت و چه زیبا مایه افتخار جوانان و نوجوانان سیستانی و بلوچستانی شدی تا تک تک ما نسل چهارمی ها، تو را الگوی شجاعت و ایستادگی دوران خود بنامیم و براستی که چه زیبا شهادتت پیوند خورد با پیروزی و آزادی حلب؛ تو با شهادتت دنیای رسانه ای و فضای مجازی را بیش از پیش در اختیار آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در آوردی تا همگان بدانند تا زنده ایم رزمنده ایم.
صبح امروز با حضور باشکوه مردم و مسئولان سیستان وبلوچستان در مسجد جامع زاهدان، مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهید محسن خزائی خبرنگار مدافع حرم برگزار شد.
آیت الله عباسعلی سلیمانی در این مراسم اظهار داشت: مکان شهادت شهدا قبل از شهید شدن به آنها الهام می شود.
وی جبهه مقاومت را جبهه حق دانست و گفت: شهدا افرادی هستند که هرآنچه در طبق اخلاص داشتند در راه خدا قرار دادند.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه جامعه بشری در نگاه مولای متقیان به دو گروه تقسیم می شود، افزود: عده ای خدا در دلشان بزرگ و غیر خدا در چشمشان کوچک است و عده ای خرما در دلشان بزرگ و غیر خرما در چشمشان کوچک است از اینرو اگر بنا باشد بشریت را بشناسیم باید از نگاه انسان های واقعی و جامعه شناسان باشد که مردم دنیا در کدام دسته قرار دارند.
وی بیان کرد: لازمه شناخت این مهم این است که چگونه از قلب خود حراست و مراقبت کرده ایم.
آیت الله سلیمانی ادامه داد: وقتی دل کانون خدا شود چیزی جز خدا در آن وجود نخواهد داشت.


کد مطلب: 53240

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcdzx0k.yt0so6a22y.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir