مسیر راهپیمایی 22بهمن در زاهدان مشخص شد

21 بهمن 1397 ساعت 8:56

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مسیر میدان آزادی تا مصلی قدس زاهدان به عنوان مسیر راهپیمایی 22بهمن در زاهدان مشخص شد.


عباس صفدری در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، در 56نقطه جمعیتی استان راهپیمایی 22بهمن برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، در زاهدان از میدان آزادی تا مصلی قدس راهپیمایی 22 بهمن انجام خواهد شد و از مردم نیز دعوت ی شود تا با توجه به آغاز مراسم از ساعت9صبج، به موقع در این حماسه ملی حضور پیدا کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به تهدیدات دشمنان این مرز و بوم، نیاز است تا همه مردم با حضور حداکثری در این مراسم، مشتی محکو بر دهن دشمنان زده و بیعتی دوباره با شهدا، آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری انجام دهیم.

علی نام درست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان نیر در خصوص محدودیت های ترافیکی نیز گفت: محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در زاهدان از بلوار شهید مطهری تقاطع لشکر به سمت میدان آزادی، میدان پاسداران به سمت تقاطع مطهری و پاسداران، تقاطع مطهری و پاسداران به سمت میدان آزادی، میدان امام علی (ع) به سمت میدان آزادی، میدان شهداء به سمت میدان آزادی، تقاطع مصطفی و طالقانی به سمت خیابان آزادی، تقاطع سعدی طالقانی به سمت خیابان آزادی، تقاطع رود طالقانی به سمت خیابان آزادی، خیابان امام تقاطع کفعمی به سمت خیابان آزادی، میدان کارگر به سمت خیابان آزادی و کلیه فرعی های منشعب به خیابان آزادی خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در محورهای که محدودیت های ترافیکی اعلام شده، داشته باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 56914

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdceeo8n.jh8pzi9bbj.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir