مدیر کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان:

هیچ کلاس درسی بدون معلم نمی ماند/مدرسه طالقانی زاهدان در حال بازسازی و مرمت است

1 مهر 1398 ساعت 9:53

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان گفت: علیرغم کمبودها و مشکلات موجود امسال از لحاظ نیروی انسانی مشکلی وجود ندارد و هیچ کلاس درسی بدون معلم نمی ماند.


حمیدرضا رخشانی در حاشیه مراسم محوری بازگشایی مدارس در گفت وگو با خبرنگار زاهدنیوز افزود: حدود 776 هزار دانش آموز از مقطع پیش دبستانی تا پایه دوازدهم امسال در 6 هزارو 500 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان کرد: 39 هزار معلم اقدام به آموزش و یادگیری علم و دانش به این دانش آموزان می کنند.

این مسئول گفت: علیرغم کمبودها و مشکلات موجود امسال از لحاظ نیروی انسانی مشکلی وجود ندارد به گونه ای که هیچ کلاسی بدون معلم و هیچ دانش آموزی خارج از مدرسه نخواهد بود.

رخشانی با بیان اینکه امسال بیش از 600 کلاس درس به فضای آموزشی آموزش و پرورش استان اضاف خواهد شد، ادامه داد: جشن حذف مدارس خشت و گلی پایان امسال در استان برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص وضعیت مدرسه طالقانی طاهدان خاطر نشان کرد: این مدرسه جز میراث فرهنگی و از اولین سازه های استان است که هم اکنون در حال مرمت و بازسازی می باشد، همچنین علاوه بر اینکه دانش آموزان به مدرسه دیگری منتقل شده اند در بازه تعمیرات، به مدت یکسال این مکان برای برگزاری کلاس های آموزشی در اختیار دانشگاه فرهنگیان می باشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57427

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcefe8n.jh8fwi9bbj.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir