کمک‌های مومنانه اقدامی در راستای فرمایشات رهبری است

25 مرداد 1399 ساعت 16:21

موهبتی گفت: کمک‌های مومنانه که از سوی مردم و گروه‌های جهادی در مناطق محروم بویژه این استان توزیع می‌شود در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.


به گزارش زاهدنیوز، به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی( عج) که در محل دفتر استاندار برگزار شد اظهارداشت: گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم نهاد نقش بسیار مهمی در محرومیت زدایی و کمک‌های مومنانه دارند.

او بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با فرمانداری زاهدان برای اهدای بسته‌های مجوعه قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی(عج) انجام خواهد شد.

فرمانده قرارگاه حضرت فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) با بیان اینکه رزمایش این قرارگاه فردا یکشنبه در زاهدان برگزار می‌شود افزود: در این رزمایش ۱۰ هزار پرس غذا و پنج هزار بسته بهداشتی ویژه کرونایی و همچنین بسته‌های فرهنگی در مناطق محروم و حاشیه‌ این شهر توزیع می‌شود.

مهرشاد سهیلی اظهارداشت: این رزمایش به کمک مجمع گروه‌های جهادی سیستان و بلوچستان و با همکاری سازمان بسیج سازندگی این استان برگزار می‌شود و مرحله بعدی آن در مناطق محروم بلوچستان برگزار خواهد شد.

او  از مشارکت فعال شرکت‌ها و بنگاه‌های مختلف در این رزمایش گفت و افزود: شرکت‌های لبنی‌، بانک‌ها، کارگزاری‌ها، صندوق‌ها، قرض‌الحسنه‌ها و شرکت‌های موادغذایی در این رزمایش حضوری فعال دارند.

انتهای پیام/ع


کد مطلب: 58507

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcefn8n.jh8v7i9bbj.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir