هوشمند ترین تلویزیون دنیا + تصاویر

2 آذر 1392 ساعت 0:25

تا به حال به این فکر کرده اید که یک تلویزیون هوشمند چقدر می تواند کامل باشد؟منطبق شدنش با سایر تجهیزات هوشمند شما در خانه هم قطعا برایتان جالب است.گزارش دریچه از تلویزیونی که هنوز وارد بازار نشده است.


به گزارش زاهدانه ، مثلا شما پاي تلويزيون نشسته اید...فیلم مورد علاقه تان چیست!؟؟ مرد عنکبوتی؟ هوش سیاه؟ و یا کارتون کارخانه ی هیولاها؟ 

مشغول دیدن همان که شما می گویید هستید..همسرتان برایتان تخمه و تنفلات آورده است...شما هم که کف اتاق دراز کشیده اید و دستتان را هم زیر سر دارید( اصلا کاری به احتمال وقوع آرتروز در ناحيه گردن هم که ندارید) با دست راست می روید به سمت ظرف تنقلات و ناگهان شبکه ی مورد علاقه یتان عوض می شود!!!

         ماجرا چیست!؟         
 آیا در منزل شما ارواح پياده روی می کنند!؟ 
پاسخ واضح هست. خیر... این روز ها تلویزیون ها هم برای ما ادعای هوش می کنند. مثلا تنها که شوند و کسی به آنها نگاه نکند شاید از روی خشم و شاید هم از روی هوشمندی خاموش می شوند اما نیما می گوید علت اصلی اش این است که وقتی ترکشان میکنی چون نمی‌خواهند پول برق آن چنانی به حسابتان منظور شود خاموش می‌شوند...نيما قربانزاده نماينده ي روابط عمومي سامسونگ در ايران از شرکت PGt است.
یا جالب تر آنکه اگر دستت را تکان دهی شبکه ی بعد را خواهي ديد و از دست شما به جاي کنترل استفاده مي شود! يک کينکت به تمام معنا...

                هوشمند ترین تلویزیون دنیا در اتاقی در تهران                      

در نمایشگاه CES، سامسونگ از تلویزیون ال.ای.دی هوشمند مدل F8880 که اولین تلویزیون مجهز به پردازنده 4 هسته ای است، رونمایی کرد. اين تلویزیون فوق باریک کیفیت تصویر فول اچ دی (1080p) ارائه کرده، سه بعدی است و مجهز به فناوری تنظیم نقطه ای نور پیشرفته (Micro Dimming) جهت ارائه کنتراست بهتر می باشد. تلویزیوني با ابعاد 46 و 55 اینچ و بالاتر...

    ابتـــدا آن را روشن مي کنيم     

ویژگی اول اين روح سرگردان 55 اينچي  که درست  بعد از روشن شدن دستگاه به چشم می خورد، اسمارت هاب دو پنل این دستگاه است. با استفاده از ریموت کنترل هوشمند و رابط کاربری آسان، حرکت بین پنل ها و منوهای مختلف تلویزیون با سهولت بيشتري انجام مي شود.

      يک ارتباط تصويري فوق العاده     

با کمک برنامه هایی مانند اسکایپ می توانید از دوربین ویژه این تلویزیون جهت برقراری تماس ویدیویی در حالی که روی مبل خانه خود نشسته اید، استفاده کنید. این دوربین نسبت به دوربين هاي قبلي سوار بر تلويزيون هاي خانگي از رزولوشن بالاتری بهره مي برد و کیفیت تصویر شما را بر اساس نور اتاق بخوبی تنظیم می کند؛ امکاني که در تلويزيون هاي قبلي نبود!

با اين شرايط فردی که با او ارتباط تصویری برقرار مي کنيد، همیشه و در هر شرایط نور اتاق می تواند تصویر شما را به خوبی ببیند، حتی اگر روشنایی و نور اتاق بسیار کم باشد.

      اسمارت هاب 2013 سامسونگ دارای 2 پنل است               

پنل چندرسانه ای امکان پخش فیلم، عکس و موسیقی از روی حافظه خارجی (USB) یا کامپیوتری که به شبکه(مثلا از طريق واي فاي) متصل شده باشد را می دهد. در اين بخش شما مي تانيد تلويزون خود را با استفاده از واي.فاي به ساير وسايل هوشمند خانه ي خود وصل نماييد.


جالب آنکه با نصب نرم افزار سامسونگ مي توانيد همان شبکه اي که در سالن پذيرايي شما در حال نمايش است را با گوشي و يا تبلت از اتاق خود ببينيد و صداي آن را هم روي دستگاه خود به طور اختصاصي بشنويد. در اين بخش امکان کم و زياد کردن صدا هم تعبيه شده. 

      پنل برنامه های کاربردی (اپلیکیشن ها) با برنامه های متنوع و گوناگونی     


     تنظیم نقطه ای نور       (Micro Dimming)

 

سامسونگ از فناوری تنظیم نقطه ای نور (Micro Dimming) در این مدل استفاده کرده که این فناوری با کنترل قسمت های مختلف پنل به صورت مجزا و جداگانه و تنظیم دقیق نور در هر بخش، بهترین کنتراست را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین مدل هوشمند F8880 سامسونگ، از پردازنده 4 هسته ای بهره می برد که این پردازنده سرعت عملکرد دستگاه و وب گردی را تا 3 برابر مدل های پیشین افزایش داده است. این پردازنده 4 هسته ای موجب بهبود عملکرد دستورات صوتی و حرکتی جدید تلویزیون هوشمند سامسونگ نیز شده است.  

           طراحي ايده آل               

برای پایه مدل F8880 نیز طرح جدیدی ارائه شده که بسیار جذاب و زیباست که طراحی هلال نیمه ماه در آب را در ذهن تداعی میکند.

     کنترل لمسي هوشمنــد    

در خصوص کنترل لمسي اين غول هوشمند هم قضاوت با شماست.

گزارش از: آرمين قاسم زاده


کد مطلب: 28005

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcen78w.jh8v7i9bbj.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir