دبیر هفتمین جشنواره فیلم عمار سیستان وبلوچستان مطرح کرد

آغاز اکران فیلم های عمار در حسینیه گلزار شهدای زاهدان/ اقلام اهدایی به مدافعان حرم در جشنواره عمار جمع آوری می شود

14 دی 1395 ساعت 8:21

دبیر هفتمین جشنواره فیلم عمار سیستان وبلوچستان از آغاز اکران فیلم های جشنواره عمار در حسینیه گلزار شهدای زاهدان در روز پنجشنبه مصادف با 16دیماه خبر داد.


به گزارش زاهدانه، پوریا خواجه درگی در نشست خبری هفتمین جشنواره فیلم عمار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این جشنواره یکسال پس از فتنه 88 شکل گرفت،اظهارداشت: در این فتنه با هجمه بسیار سنگینی بر علیه انقلاب اسلامی مواجه شدیم بگونه ای که هیچ جریان فرهنگی در کشور نبود که حرف حق را تبیین کند با هدف روشنگری آغاز بکار کرد.
وی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم عمار باعث رونق گرفتن سینمای ایران شد، گفت: این جشنواره با نگاه گفتمان انقلاب اسلامی، با بضاعت بسیار محدود به کار خود ادامه داد.
این مسئول با بیان اینکه جشنواره عمار توسط مردم و برای مردم است، افزود: بالغ بر سه هزار اثر تاکنون در این جشنواره شرکت کرده اند.
وی اهم موضوعات جشنواره فیلم عمار را تاریخ معاصر، انقلاب اسلامی، جنگ نرم، نقد درون گفتمانی، فتنه ۸۸،جهاد فرهنگی و غیره دانست و ادامه داد: این فیلم ها در قالب های پویانمایی، انیمیشین، فیلم کوتاه، مستند، داستانی و نماهنگ اکران می شود.
دبیر هفتمین جشنواره فیلم عمار استان بیان کرد: این فیلم ها در مساجد ، منازل شهدا، مدارس، دانشگاه ها، سایر ارگانهای دولتی و غیر دولتی و حوزه های علمیه اکران خواهد شد.
وی آمادگی این مجموعه را برای جمع‌آوری دستکش، کلاه و لباس گرم برای مدافعان حرم در سوریه اعلام کرد و گفت: امیدواریم مردم استان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
خواجه درگی با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره فیلم مردمی عمار ساعت چهار روز پنج شنبه هفته جاری در مزار شهدا انجام خواهد شد، افزود: راه های ارتباطی مردم با این جشنواره شماره پیامک ۳۰۰۰۴۵۵۰، شماره تماس ۴۲۷۹۵۰۰۰، و آی دی تلگرامammarfilm@ می باشد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 53395

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcenx8n.jh8xoi9bbj.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir