در مراسم بزرگداشت یار دیرینه امام مطرح شد

آیت الله هاشمی رفسنجانی یار واقعی رهبر انقلاب بود/ پیام تسلیت نماینده ولی فقیه سیستان وبلوچستان به امام خامنه ای

20 دی 1395 ساعت 11:39

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار واقعی رهبر انقلاب بود.


به گزارش زاهدانه، مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و مسئولان، علما و روحانیون، بزرگان و ریش سفیدان طوایف صبح امروز در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.
در این مراسم امام جمعه زاهدان در گفت وگو با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه شخصیت آیت الله رفسنجانی با شخصیت نظام اسلامی گره خورده است، اظهار داشت: یکی از افرادی که همیشه در کنار امام حضور داشت و در راه انقلاب شکنجه ها و زندانی فراوانی را تحمل کرد مرحوم آیت الله رفسنجانی بود که در این میان هرگز از راه انقلاب عقب نشینی نکرد.
آیت الله عباسعلی سلیمانی از جمله فعالیت های این عالم را ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست جمهوری و غیره دانست و افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار واقعی رهبر انقلاب است و این موضوع ربطی به جریان، گروه و حزب و غیره ندارد زیرا بیانگر جایگاه ممتاز وی می باشد.
در حاشیه این مراسم حجت الاسلام احمد راهداری امام جمعه موقت زاهدان نیز در گفت وگو با خبرنگار ما بیان کرد: این عالم مجاهد هرآنچه عقیده و اعتقاد داشت را به منصه ظهور و بروز رساند بگونه ای که سختی های فراوان شکنجه و زندان، آزار و اذیت ساواک و غیره را به جان خرید اما به اعتقادات خود پایبند و پایدار بود بگونه ای که معتقد بود باید با استکبارجهانی مبارزه کرد.
وی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و باوفا برای امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری بود بگونه ای که تا آخرین لحظات عمر خود برای ایشان فداکاری کرد.
گفتنی است آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به ایشان تسلیت گفت. همچنین سایر ادارات و نهادهای استان نیز با صدور بیانیه همدردی خود را با خانواده و مردم داغدار ایران اعلام کردند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 53539

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdceon8n.jh8xxi9bbj.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir