در ادامه گزارش چرایی طولانی بودن صف های گاز در زهدان مطرح شد

تعزیرات حکومتی حامی حقوق مصرف کنندگان/ مسئولین نسبت به حذف هزینه حمل از قیمت تمام شده گاز اقدام کنند

11 دی 1395 ساعت 13:56

رئیس شعبه بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی مرکز استان سیستان وبلوچستان گفت: در صورتی که برخی از مسئولین بر توزیع گاز میدانی یا ایستگاهی نظر دارند باید نسبت به حذف هزینه حمل از قیمت تمام شده آن اقدام کنند.


به گزارش زاهدانه، دقایقی پیش خبری مبنی بر اینکه "هیچگونه کمبود گازی در زاهدان نداریم/ تعزیرات حکومتی با توزیع گاز میدانی موافق نیست" بر روی این پایگاه خبری منتشر شد که در پی آن رئیس شعبه بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی مرکز استان سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: با توجه به اینکه اصل بر توزیع اشتراکی می باشد و در این خصوص هزینه حمل پیش بینی شده و توسط رانندگان دریافت می شود لذا تعزیرات حکومتی بر توزیع اشتراکی درب منازل در جهت رفاه حال شهروندان و دفاع از حقوق آنان تاکید می کند.
موسی تنهای جهانتیغ ادامه داد: در صورتی که برخی از مسئولین بر توزیع گاز میدانی یا ایستگاهی نظر دارند باید نسبت به حذف هزینه حمل از قیمت تمام شده اقدام کنند و گرنه به عنوان گران فروش وفق مقررات و قوانین با آنها برخورد خواهد شد.
وی گفت: این مطالب عنوان شده در راستای اجرای بند سه صورتجلسه مورخ 3آبان امسال در کمیته سوخت شهرستان زاهدان می باشد که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شده است.
این مسئول بیان کرد: در بند سوم این جلسه آمده با توجه به اینکه هزینه های توزیع گاز مایع تا درب منازل از شهروندان اخذ می گردد شرکت های پرسی، ایران گاز و الیاس گاز موظف به توزیع اشتراکی درب منازل می باشند.
وی هدف از تصویب این مصوبه را جلوگیری از عرضه خارج از شبکه گاز مایع و کوتاه کردن دست دلالان و دست فروشان عنوان کرد و افزود: برای تعزیرات حکومتی اجرای قانون و حمایت از مصرف کنندگان ملاک عمل است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 53359

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdceox8n.jh8xni9bbj.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir